رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بیانیه مهندس حجتی نیا پس از اعلام نتایج انتخابات حوزه رامسر تنکا

بیانیه مهندس حجتی نیا پس از اعلام نتایج انتخابات حوزه تنکابن رامسر وعباس آباد

13 اسفند 1390

بیانیه مهندس حجتی نیا پس از اعلام نتایج انتخابات حوزه تنکابن رامسر وعباس آباد


دریادیم /در طول یکسال گذشـته زمینه جابه جایی مدیـران عالی حوزه انتخابیه را فراهم نموده اند و این گونه نتایج انتخابات را ناباورانه اعلام کرده اند و حضور مقامات عالی یک جریان انحرافی در زمان اجرای انتخابات در حوزه انتخابیه بر این باور افزوده است را با کمال تاسف ناظر و شاهد بوده ایم.
بسمه تعالی

اطـلاعیـــــه

سپاس خداوند یکتا و متشکر از نعمات لایزال الهی و سلام و درود بر ارواح شهیدان و سلام و درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی

به اطلاع برادران و خواهران شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد می رساند؛

الف؛ خالصانه از حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق های رای و انتخاب نماینده موردنظر خویش صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

ب؛ از زحمات کلیه دست اندرکاران امر انتخابات اعم از هیئت های اجرایی, هیئت های نظارت, نمایندگان شورای نگهبان, ماموران انتظامی و نیروهای خدماتی و سایر عوامل تقدیر و تشکر می نمایم.

ج؛ از زحمات شـبانه روزی برادران و خواهرانی که در ایام انتخابات با زحمات شبانه روزی خود بدون هیچ گونه چشمداشتی حقیر را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار دادند, صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایمو ان شا ا... در پیشـگاه خداوند بزرگ ماجور باشند.

د؛ از دعای خیر برادران و خواهران ایمانی که با ارسال پیامک یا اظهار لطف و مرحمت اینجانب را مورد حمایت قرار دادند تشکر می نمایم.

هـ ؛ آنچه از نتیجه انتخابات بدست آمده است یک موهبت الهی دانسته و همانطور که اعلام کرده ام براساس تکلیف وارد عرصه انتخابات شده ام. نتایج آن را نیز از الطاف الهی می دانم و شکر بر مصائب آن را هم بر خویش واجب می دانم.

و ؛ در پایان از حمایت عالی ترین مقامات سیاسی استان از کاندیدای خاص تا چگونگی روند شمارش آرا در شهرستان تنکابن و عباس آباد که حضور کاندیدای نمایندگی مجلس و نمایندگان ناظر وی در ستاد انتخابات دو شهر را ممنوع کرده اند. و از نیمه شب تا صبح با اعلام آمارهای متنوع و متناقض و چشم پوشی از تخلف های مکرر کاندیدای خاص و طرفداران او در 24 ساعت تبلیغات ممنوع صرفظر کرده اند. و در طول یکسال گذشـته زمینه جابه جایی مدیـران عالی حوزه انتخابیه را فراهم نموده اند و این گونه نتایج انتخابات را ناباورانه اعلام کرده اند و حضور مقامات عالی یک جریان انحرافی در زمان اجرای انتخابات در حوزه انتخابیه بر این باور افزوده است را با کمال تاسف ناظر و شاهد بوده ایم.

اینجانب دفاع از حقوق برادران و خواهرانی که به اینجانب رای داده اند و منتظر نتایج عادلانه آن بوده اند را برابر روال قانونی حق خویش دانسته و تا حصول نهایی پیگیر خواهم بود.

اینجانب امیـدوار بوده ام که با انتخاب خود بتوانم پیگیر مطالبات مردم خوب و فهیم شهرستان های تنکابن, رامسر و عباس آباد در جهت ایجاد تحول و تغییر  اساسی در ساختار مدیریت منطقه گردم. اما افسوس که مجددا صاحبان قدرت و ثروت برمرکب خویش سوار وشرایط انتخاب شوندگان را طوری دیگری رقم زدند.

پاینـده باد نظام جمهوری اسـلامی ایران

و سرافراز باد مـلت قهرمان ایران اسلامی

والســـلام

جمشــید حجتـی نیا
نظرات 2 + ارسال نظر
اکراسریان چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:41

ضمن اینکه حرف جناب قاسم را قبول دارم به آقای حجتی نیا توصیه می کنم خیلی زشت بود که فراز میانی و پایانی اطلاعیه تون همه رو متهم و نتیجه انتخابات را وابسته و تحت تاثیر انحرافی مطرح کردید و دست آخر گفتید" جهل عامه مردم" خواهشمندم تا موقعی که دموکراسی در قاموس شما نهادینه نشده وارد معرکه انتخابات نشوید .

ghasem دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:56

salam be site ramsarnews aziz
jenaab aghaye hojatinia dar sal 88 yek melat daad mizadand ahay tghalob va shoma va asalehom bar masnade ghodrat neshastid va be rishe melat khandidid.hala baraye hamon kasi ke sine chaak kardid az ayadi hamoon shakhs daad shomaro dar avord vali ma harfe shomaro ghabool darim,vali bad az in deegar nazari be melat ham dashte bashid az ghoroore khod bekahid va harfe mardom ra bavar konid .
ba ehteam mojadad
ghasem

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد