رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

محمدحسین برزین:بر تاثیر نقش هتل و هتلداری در تحکیم پایه های گردش

محمدحسین برزین:

بر تاثیر نقش هتل و هتلداری در تحکیم پایه های گردشگری در ایران تکیه داریم

کنفرانس هتلداری نوین؛
صاحبنظران درباره مفهوم گردشگر اتفاق نظر ندارند
مدیرعامل گروه هتلهای هما گفت: تعریف دقیقی از مفهوم گردشگر که همه اندیشمندان و صاحبنظران صنعت گردشگری در آن اتفاق نظر داشته باشند در دست نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین برزین، در کنفرانس هتلداری نوین و توسعه گردشگری که شب یکشنبه در هتل هما تهران برگزار شد گفت: بیان یک نظر کلی درباره گردشگری و گردشگر، به دلیل پیچیدگی فعالیت گردشگری و به ویژه گستردگی موضوعات و ابعاد مختلف فعالیت آن کار دشواری است.

برزین تصریح کرد: اگر مهمترین ارکان مفهوم گردشگری را تقاضای سفر، واسطه های گردشگری و تاثیرات مقصد بدانیم متوجه می شویم که ارکان اساسی اشاره شده دامنه ای از برخوردها را فراهم می کند که همگی موجب اعتلای صنعت گردشگری می شود.

وی با بیان اینکه امروزه بر تاثیر نقش هتل و هتلداری در تحکیم پایه های گردشگری در ایران تکیه داریم گفت: امیداوریم با تکیه بر حضور دانشمندان و دانشگاهیان داخلی و خارجی در سایه نظرات مبتنی بر یافته های علمی، عمده ترین مشکلات هتلداری در ایران را واکاوی کنیم و برای کم کردن فاصله هتلداری در ایران با هتلهای کشورهای توسعه یافته گامی اساسی برداریم.

این کنفرانس با حضور جمعی از فعالان گردشگری ایران، اساتید گردشگری کشورهای پرتغال، اسپانیا، ایتالیا و ترکیه و همکاری دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری و گروه هتلهای هما برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد