رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بیانیه تشکل های پیام نور مازندران و رامسر درباره انتخابات

خبرگزاری فارس: بیانیه تشکل‌های پیام نور مازندران درباره انتخابات منتشر شد 

بیانیه تشکل های پیام نور مازندران و رامسر درباره انتخابات

تا انتخابات نهم- 253
بیانیه تشکل‌های پیام نور مازندران درباره انتخابات منتشر شد

خبرگزاری فارس: 74 تشکل هیئت مذهبی و دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور استان مازندران درباره شرکت حداکثری در انتخابات مجلس نهم بیانیه‌ای صادر کردند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، در ابتدای بیانیه مذکور آمده است: ما هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور استان مازندران ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات مجلس نهم اعلام می‌داریم از آن زمان که امام عظیم‌الشان راحل، با انقلاب شکوهمند اسلامی، آزادی و مردم‌سالاری دینی را همچون گوهری گران‌بها برای قاطبه مردم به‌ویژه ستمدیدگان و محرومان جامعه به ارمغان آوردند و توده‌های میلیونی امت سرافراز را نوید استقلال دادند، حرکت در جهت تثبیت پایه‌های مستحکم نظام اسلامی را هدف قرار داده و در این مسیر، مجلس شورای اسلامی را تشکیل دادند و آن را عصاره فضایل ملت خواندند. از آن پس هرگاه سخنی از مجلس و مجلسیان بوده، آنان را به تلاش برای رسیدن به قله‌های عزت، شرف، پیشرفت و استقلال فرا می‌خواندند و ملت را به حضور آگاهانه و عاشقانه در همه صحنه‌های اجتماعی بویژه انتخابات مجلس دعوت می‌کردند.

* حضور حداکثری مردم در انتخابات

در این بیانیه تاکید شده است: مقام عظمای ولایت نیز بر این مسیر نورانی استوار ماندند تا آنجا که در خطبه جانانه‌اشان در نماز دشمن‌شکن جمعه با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر این حرکت نورانی در میان کشورهای اسلامی و همچنین تبیین شرایط حساس امت اسلامی در عصر حاضر و تشبیه آن به پیچ بزرگ تاریخی و لزوم هوشیاری هر چه بیشتر ملت در مقابله با دسیسه‌های دشمنان و عبور عزتمند از این پیچ خطرناک، همگان را به مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق رای برای انتخاب اصلح دعوت کردند و شرایط امروز را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمردند.

تشکل‌های دانشجویی و هیئت‌های مذهبی دانشگاه‌های پیام نور مازندران، اظهار داشتند: مسئله «انتخابات مجلس نهم» یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات در ۳۰ انتخابات جمهوری اسلامی است. با نگاهی به شرایط داخلی و توجه به عبور کشور از شرایط فتنه در داخل و موج فزاینده بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و همچنین تأثیرپذیری عمق بیداری اسلامی از الگوی انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران، همه این موارد، نهمین انتخابات مجلس را برای نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان آن در دایره اهمیت و حساسیت مضاعف قرار داده است.

* خلق حماسه‌ای دیگر در مجلس هم‌تراز

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما فرزندان ملت قهرمان ایران اسلامی در سنگرهای جهاد علمی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، از همه اقشار فهیم و مردم شریف ایران دعوت می‌کنیم که با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه خود به خلق حماسه‌ای دیگر در تأسیس مجلس هم‌تراز گفتمان انقلاب اسلامی ایران در تدوین قوانین ناشی از اسلام بپردازند. بی‌تردید مجلس نهم در کارآمدی و تحقق گفتمان انقلاب اسلامی نقشی تعیین‌کننده خواهد داشت.

در این بیانیه مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در گزینش نمایندگان مجلس نهم لازم است مورد تأکید قرار گیرد عبارتند از: ولایت‌مداری، کارآمدی، توجه به مصالح ملی، قانون‌مداری و خردورزی، عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت و ساده زیستی، مبری از فتنه و انحراف و برخورداری از پشتوانه بالای رأی مردم.

* وفاداران به انقلاب در یک جبهه قرار گیرند

بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور مازندران از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرده و می‌گوید: انتخابات ۱۲ اسفند ۹۰ فرصتی تاریخی و بی‌بدیل برای مردم همیشه حماسه‌ساز ایران است که اگر مثلث شوم نظام سلطه، جریان فتنه و انحراف، مترصد خواب‌های شیطانی در فضای انتخاباتی‌اند.

وفاداران به انقلاب باید در یک جبهه واحد تحت زعامت مقام معظم رهبری قرار گیرند و با درایت و دوراندیشی، بار دیگر با خلق فرصت‌های جدید همچون همه انتخابات‌های گذشته، انقلاب و نظام اسلامی را با حرکت شگفتی‌ساز خود، پویا و پایا کرده و دشمنان خبیث ملت ایران را مأیوس کنند.

در پایان بیانیه مذکور آمده است: امید است با این مشارکت در روز جمعه‌ متعلق به حضرت ولی‌عصر (عج)، باعث شادی قلب مقدس او و نائب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری عزیز و امام امت اسلامی شویم.

به گزارش فارس، 72 هیئت مذهبی و تشکل دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور مازندران عبارتند از:

هیئت مذهبی، کانون طلایه‌داران، کانون قرآن و عترت، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهشهر

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نکا

هیئت مذهبی، کانون حجاب و عفاف، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساری

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قائمشهر

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور جویبار

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بابل

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آمل

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رینه

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زیرآب

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پل‌سفید

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندپی

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهنمیر

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کله‌بست

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نوشهر

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور محمودآباد

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تنکابن

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر

هیئت مذهبی، کانون، انجمن‌های علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور چمستان

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد