رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

وجود بیش 5 هزار رای اولی در تنکابن، رامسر و عباس‌آباد

خبرگزاری فارس: هاشمی: وجود بیش 5 هزار رای اولی در تنکابن، رامسر و عباس‌آباد  

وجود بیش 5 هزار رای اولی در تنکابن، رامسر و عباس‌آباد

تا انتخابات نهم- 224
هاشمی: وجود بیش 5 هزار رای اولی در تنکابن، رامسر و عباس‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه تنکابن گفت: 5 هزار و 452 نفر رای اولی در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد این دوره از انتخابات شرکت می‌کنند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سیدابراهیم هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شمارش معکوس برای مردم آزموده شده ایران آغاز شده و مردم ایران با حضور پرشور خود در این آزمون سیاسی و اجتماعی برای تعیین سرنوشت پای صندوق‌های رای می‌آیند.

ابراهیمی اضافه کرد: دغدغه مردم در دو محور حضور گسترده و دقت نظر بیشتر برای انتخاب نامزد اصلح از جمله موارد مهمی است که باید مورد نظر قرار گیرد.

فرماندار ویژه تنکابن تصریح کرد: با توجه به سابقه مردم این حوزه، سطح شعور و آگاهی آنان انتظار می‌رود با شور و شعف بیشتری در این عرصه شرکت کنند و با هوشمندی که در شهروندی این خطه سراغ داریم، نماینده اصلح را وارد بهارستان می‌کنند.

وی ادامه داد: 191 هزار و 801 نفر واجد شریط برای رای دادن در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر، عباس آباد داریم، که از این میزان 5 هزار و 452 نفر رای اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات حوزه تنکابن و رامسر و عباس آباد در ادامه عنوان کرد: تعداد شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه 304 شعبه است که 165 شعبه در تنکابن، 77 شعبه در رامسر و 62 در عباس آباد مستقر می‌شوند.

هاشمی ابراز داشت: تعداد افراد هیئت‌های اجرایی در حوزه انتخابیه، رامسر و عباس‌آباد  یک‌هزار و 520 نفر هستند.

وی پیش‌بینی کرد که در این دوره از انتخابات بین 57 تا 60 در صد مشارکت داشته باشیم.

فرماندار ویژه تنکابن با تاکید بر اینکه کارهای لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات در این حوزه انجام شده است، متذکر شد: حضور در پای صندوق‌های رای موجب افزایش و تقویت قدرت نرم کشور در تولید امنیت ملی می‌شود.

هاشمی در پایان مهم‌ترین عامل تعادل بخشی، حفاظت و صیانت از تمامیت ارضی را داشتن پشتوانه ملی در حوزه نرم‌افزاری دانست و اذعان داشت: حمایت مردمی مهم‌ترین مولفه برای حوزه نرم‌افزاری است.

انتهای پیام/ن۲۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد