رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چرا اینقدر جارو می کنی؟

خوش آمدید

چرا اینقدر جارو می کنی؟

از این موش پرسیدم:

چند روزی است که می بینم مدام در حال جارو کردن هستی، چرا؟

گفت:

کسی به خانه ام سری نمی زند، آنقدر جارو می کنم تا یکی مثل تو پیدا شود و لا اقل برای پاسخ به حس کنجکاویش هم که شده به من سری بزند.

گفتم:

چرا؟

گفت:

آخه دلم خیلی برای آدما تنگ شده

گفتم:

چرا؟

گفت:

می خواهم واقعیت هایی از زندگی موش ها برایشان بگویم

گفتم:

بگو

گفت:

کلاس من با یک نفر تشکیل نمی شود!!! 

منبع: 

http://dlg.blogsky.com/1390/12/07/post-92/ 

وبلاگ: زیر چتر آبی 

دکتر میلاد محقق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد