رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برکناری فرماندار رامسر اعتمادسازی بود

خبرگزاری فارس: ابراهیمی: آرای مردم در انتخابات صیانت می‌شود
برکناری فرماندار رامسر اعتمادسازی بود
تا انتخابات نهم- 197
ابراهیمی: آرای مردم در انتخابات صیانت می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: از تک تک آرای مردم در انتخابات صیانت می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران اظهار داشت: با حضور رسانه‌ها شور انتخاباتی مناسبی در استان ایجاد شد.

وی به برگزاری مناظره‌های انتخاباتی در دانشگاه‌های مازندران اشاره و تصریح کرد: شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در مازندران فراهم است و ملاحظات قانونی برای برگزاری تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس نیز در برنامه کاری قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه از تک تک آرای مردم در انتخابات صیانت می‌شود، گفت: مسئولان مازندرانی، تمام اقدامات قانونی برای برگزاری انتخابات سالم را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند.

ابراهیمی یادآور شد: صلاحیت این داوطلب نمایندگی مجلس نیز تایید نشد.

وی یادآور شد: برای کاهش تخلفات تبلیغاتی در مازندران از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مازندران در استانداری دعوت شد و نکات مهم و دغدغه مسئولان برای برگزاری انتخابات سالم را بیان کردیم.

این مسئول با بیان اینکه به داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که کارناوال‌های تبلیغاتی ایجاد کردند تذکر داده شد، اضافه کرد: تمام دغدغه‌‌های ما این است که سلایق شخصی بر اقدامات قانونی پیشی نگیرد و قانون فصل الخطاب ما در انتخابات است.

ابراهیمی با بیان اینکه همه مسئولان استان مازندران برای برگزاری انتخابات سالم پای کار هستند، گفت: دادگستری مازندران نیز در این زمینه مثل سایر مسئولان و دستگاه‌های استان پای کار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران انتخابات را فضای شورانگیز سیاسی در کشور اعلام و گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس، انتخابات را یک مسابقه جدی برای خدمت‌رسانی به مردم تلقی کنند.

وی در پایان اذعان داشت: فضای مناسب انتخاباتی در استان مازندران ایجاد شد.

انتهای پیام/ن۲۰

اخبارمر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد