رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در رامسر

خبرگزاری فارس: نمایش 85 فیلم جهان در مازندران

جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در رامسر

رئیس آموزش و پرورش آمل خبر داد
نمایش 85 فیلم جهان در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آمل گفت: نمایش فیلم رشد در پنج شهر استان مازندران از جمله آمل همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد.


اکبر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: فیلم‌های این جشنواره همزمان در مازندران در شهرهای آمل، بابل، ساری، رامسر و نوشهر به نمایش در می‌آید.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها از 23 تا 27 بهمن ماه در سالن شهید رجایی آمل به نمایش در خواهد آمد، عنوان کرد: 85 فیلم از سراسر جهان برای علاقه‌مندان به اجرا گذاشته می‌شود.

لطفی با تاکید بر اینکه این فیلم‌ها برای دانش‌آموزان هر سه مقطع و اولیای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: این فیلم‌ها از هشت صبح تا 12 ظهر و 13 و 30 دقیقه عصر تا 17 و 30 دقیقه برای دانش‌آموزان و خانواده آنان به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از هر فیلم جلسه نقد و بررسی این آثار با حضور دانش‌آموزان صورت می‌گیرد، یادآور شد: به بهترین نقدها و تحلیل‌ها از سوی دانش‌آموزان هدایایی در آیین اختتامیه پرداخت می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل با اعلام اهداف برگزاری این جشنواره اذعان داشت: شناسایی و معرفی فیلم‌های علمی و آموزشی، بهره‌گیری از توانایی صنعت سینما در آموزش و پرورش، تبادل فرهنگی و هنری بین کشورهای مختلف و آگاهی از تحولات و نوآوری‌های علمی و آموزشی در کشورهای جهان و ایجاد ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان فیلم‌ها و برنامه‌ها از جمله مهم‌ترین اهداف این جشنواره‌ها به شمار می‌رود.

انتهای ‌پیام/ن۲۰/چ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد