رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

متکی در رامسر: تبلیغات دشمن علیه ایران پوچ و واهی است

خبرگزاری فارس: استراتژی امریکا در انتخابات ایران کاهش حضور مردم است 

متکی در رامسر:  

تبلیغات دشمن علیه ایران پوچ و واهی است

 رامسر - خبرگزاری مهر: وزیر سابق امور خارجه ایران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: تبلیغات دشمن علیه ایران پوچ و واهی است

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر متکی در جمع راهپیمایان رامسری به تبلیغات گسترده آمریکا در مورد برجهای دو قلو اشاره کرد و گفت: با تمام تبلیغات و متهم کردن جوامع دیگر، هنوز اصل حادثه در ابهام قرار دارد.

وی خطاب به دشمنان اسلام و ایران اظهار داشت: اگر تبلیغات شما درست بود اکنون نامی از اسلام و شیعه نبود بنابراین حکومت شما فرو ریخته است.

متکی تصریح کرد: متولدان سالهای قبل از انقلاب به خوبی به یاد دارند که ما در هیچ زمینه ای استقلال نداشته و اختیاری در عزل و نصب مسئولان نبوده در صورتی که امروز در کشور ما استقلال بی چون و چرای خود را به رخ جهانیان می کشانیم.

وزیر سابق امور خارجه کشور گفت: آمریکا در افغانستان و عراق پول و اسلحه کم نیاورد بلکه آنچه کم بوده منطق است در حالی که امام (ره) اهل مبالغه نبوده است.

وی افزود: آنچه که در انتخابات مهم بوده اصل تعیین کنندگی مردم است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: امروز در هر نقطه از دنیا هر نوع سمینار و همایش اسلام خواهی برگزار می شود از ایران دعوت می کنند که در آن شرکت کند. 

متکی در جمع مردم رامسر
استراتژی امریکا در انتخابات ایران کاهش حضور مردم است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان گفت: استراتژی امریکا در انتخابات ایران، کاهش حضور مردم است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، منوچهر متکی پیش از ظهر امروز در سخنرانی بعد از راهپیمایی 22 بهمن شهرستان رامسر بیان داشت: مردم ایران با حضور پرشور خود در 12 اسفند در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رویاهای کشورهای استکباری را در هم خواهند شکست.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان ایران همه تلاششان برای این است که اسلام را تروریست جلوه دهند و در این راه از هیچ کاری ابایی ندارند.

متکی ادامه داد: آنان سال‌هاست که بر اسلام می‌تازند و اسلام‌هراسی را در دل مردم جهان جای می‌دهند و این در حالی است که دریافتند قرآن، این کتاب آسمانی جزء 10 کتاب اول جهان به لحاظ تیراژ است.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از حکومت اسلامی پیامبر (ص) بوده و تاکنون نیز ادامه‌دهنده راه پیامبر و ائمه اطهار است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: امام راحل با رهبری بی‌نظیر و مدبرانه خود از سال 42 تا 57 توانست در یک انقلاب باورنکردنی از دید بسیاری از کشورهای جهان این کشتی به گل نشسته اسلام را نجات دهد و دوباره اسلام را احیا کند.

وزیر سابق امور خارجه بیان داشت: حکومت پهلوی گوی سبقت را در وابستگی به کشورهای بیگانه از هم ‌ربود و هنر امام راحل این بود که این وابستگی را برهم زد و آن را تبدیل به استقلال کرد.

وی اذعان داشت: ایران اسلامی در طی 33 سال بعد از پیروزی انقلاب در یک نشاط سیاسی سرنوشت خود را رقم می‌زند و این در حالی است که بسیاری از کشورهای عربی حتی در مسائل ابتدایی خود مشکل دارند.

متکی عنوان کرد: شرکت مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن به نوعی قدردانی از معمار کبیر انقلاب است که در طی سال‌های وجودیش هرگز چیزی از خود نگفت.

وی متذکر شد: مشکل کشورهای استکباری قدرت منطق امام راحل بود و مدت‌ها است که دشمن زمزمه حمله به ایران را سر داده، اما تاکنون نتوانسته با اعمال فشارها و تحریم‌ها مردم ایران را از پای درآورد.

انتهای پیام/ن۱۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد