رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ساخت فرهنگسرای رامسر متوقف شد

خبرگزاری فارس: ساخت فرهنگسرای رامسر متوقف شدساخت فرهنگسرای رامسر متوقف شد
فرماندار رامسر:
ساخت فرهنگسرای رامسر متوقف شد

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر درباره فرهنگسرای رامسر گفت: بنا به دلایلی ساخت این مجموعه متوقف شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، بعدازظهر امروز چهارمین همایش هنرمندان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری کمیته فرهنگی - هنری ستاد دهه فجر و انجمن‌های فرهنگی هنری با حضور مسئولان شهرستان در کانون شهید سلیمان نژاد رامسر برگزار شد.

محمدصالح رضاخانی فرماندار رامسر در این همایش با تشریح فرازهایی از اتفاقات دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی گفت: خدمتگزاری به مردم از اصول کار مدیران بوده و این امر باید به نحو احسن انجام گیرد.

وی درباره فرهنگسرای رامسر نیز اظهار داشت: بنا به دلایلی ساخت این مجموعه متوقف شد اما رایزنی‌ها به‌طور جدی ادامه دارد و امیدواریم هر چه سریع‌تر فرهنگسرا به یک نقطه شروع برسد.

فرماندار رامسر تصریح کرد: مکانی که اکنون برای هنرمندان درنظر گرفته شده، از سر ناچاری بوده و فقط برای آنکه این قشر تاثیرگذار مکانی برای تمرین داشته باشند با شرمندگی بسیار از سوی ما، در اختیار آنان نهاده شد.

رضاخانی در ادامه سخنان خود به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: تنها چیزی که می‌تواند دشمن را با توجه به همه فشارهایی که علیه ایران وارد می‌کند، مایوس سازد، حضور حداکثری مردم ایران پای صندوق‌های رای است.

در این مراسم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: هر آنچه دستاورد امروز انقلاب است، حاصل جانفشانی‌های کسانی است که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و خونشان را برای آبیاری درخت انقلاب هدیه به میهن و رهبرشان کردند.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر مختاری افزود: این همایش با نگاه قدردانی و سپاس از کسانی برگزار شده است که مجهز به فن هنر در رشته‌های مختلف هنری هستند.

این مسئول اظهار داشت: همواره سلاح تقدیر یک سلاح الهی بوده که به دفعات مختلف در آیات الهی نیز بر آن تاکید شده است.

وی در ادامه با بیان بخش‌هایی از خدمات دولت احمدی‌نژاد از نگاه ویژه این دولت به فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد و تصریح کرد: امروز نیز به پاس زحمات فرماندار رامسر به‌خاطر پیگیری‌های وی برای فراهم کردن مکانی برای تمرین هنرمندان تا مشخص شدن نتیجه فرهنگسرای رامسر، لوح سپاسی از سوی شاه‌آبادی معاون فرهنگی و هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم حضور فرماندار رامسر می‌شود.

انتهای پیام/ش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد