رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تلاش برای بازگشایی مسیر روستاهای شهرستان رامسر

 

تلاش برای بازگشایی مسیر روستاهای شهرستان رامسر

معاون راهداری مازندران:

تلاش برای بازگشایی 12 مسیر روستایی مازندران همچنان ادامه دارد

ساری - معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان مازندران از ادامه عملیات راهداری در مسیرهای روستایی استان خبر داد و گفت : تلاش برای بازگشایی 12 مسیر روستایی استان همچنان ادامه دارد.

' عباسعلی نجفی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : از این تعداد، هشت مسیر روستایی در بخش چهاردانگه ساری و بقیه در منطقه بهشهر واقع شده است که با سعی و تلاش راهداران در اسرع وقت بازگشایی خواهند شد.

وی اظهار داشت : بر اثر بارش سنگین برف در روزهای اخیر، 584 مسیر روستایی در شهرهای مختلف استان همچون ساری، بهشهر ، نکا ، بابل ، نهشهر ، چالوس ، رامسر و تنکابن مسدود شده بود که با تلاش راهداران 572 مسیر روستایی بازگشایی شده است.

نجفی همچنین به بارش برف شدید و کولاک در جاده های کوهستانی استان در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: بارش شدید برف، کولاک و کاهش دید رانندگان موجب بسته شدن راه های هراز ، کندوان ، فیروزکوه و ساری - کیاسر به دامغان شده بود که با تلاش نیرهای راهداری بازگشایی شده و تردد در آنها در حال انجام است.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان مازندران با اشاره به استقرار نیروهای راهداری در جاده های برفگیر و کوهستانی استان، بیان داشت : این نیروها در تلاش هستند تا راهی امن برای مسافران فراهم کنند. ک/3

519/402/508

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 30802745
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد