رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جمشید حجتی‌نیا و شمس‌الله شریعت‌نژاد از حوزه انتخابیه رامسر ,...

 

امضای میثاق‌نامه جبهه متحداصولگریان توسط نامزدهای اصولگرایی مازندران؛

جمشید حجتی‌نیا و شمس‌الله شریعت‌نژاد از حوزه انتخابیه رامسر، عباس آباد و تنکابن

به گزارش مشرق به نقل از نوشهر نیوز ، دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران در جلسه بررسی داوطلبان اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان با بیان اینکه امضای میثاقنامه شرط شرکت در گزینش و بررسی وضعیت کاندیداها در جبهه متحد اصولگرایان است، اظهار داشت: در صورت امتناع از امضای میثاقنامه توسط داوطلبان اصولگرا با نهایت احترام به آنها از بررسی نام این داوطلبان در جریان انتخاب، لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان استان معذوریم.

محمد‌اسماعیل امامزاده در ادامه اقبال مردم به نظام و رهبر معظم انقلاب را از الطاف الهی و نعمت‌هایی دانست که همه کشورهای جهان برای به دست آوردن آن در تلاش هستند.

وی یکی از مهم‌ترین دلایل این اقبال و علاقه مردم به نظام را دموکراسی فعال نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مصداق‌های این دموکراسی در 33 سال پس از انقلاب بوده است.

امامزاده در این نشست، با برشمردن تحلیل‌های دشمنان نظام در براندازی و ایجاد اختلاف بین مردم ابراز داشت: جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل اهمیت و حساسیت بالای آن یکی از مهم‌ترین وقایعی است که دشمن بیشترین و گسترده‌ترین برنامه‌ریزی را برای آن داشته است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران با برشمردن فضائل، اتحاد و ایمان مردم و مسئولان، دشمنان نظام را بی‌اطلاع از برخی ویژگی‌های تکلیفی نامزدهای انتخاباتی دانست و اضافه کرد: در نظامی که مسئولان و نامزدهای انتخاباتی داشتن مسئولیت را در صورت حضور فرد قوی‌تر از خود حرام می‌دانند، دشمنان آن نظام ناتوان می‌شوند.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات 88 را یکی از مصداق‌های دموکراسی فعال نظام عنوان کرد و عنوان کرد: انتخابات سال 88 تنها انتخاباتی بود که رهبر انقلاب آن را به حضرت حجت (ع) تبریک عرض کرد و آن را از الطاف الهی دانستند.

امامزاده ادامه داد: حماسه بزرگ مردم در انتخابات 88 توسط برخی از عناصر داخلی که مجری نقشه‌های دشمنان نظام بودند به کام مردم تلخ شد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان مازندران عناصر دخیل در انتخابات 88 را مسئولان گذشته نظام و یاران دیرین انقلاب دانست و ادامه داد: این افراد براثر غرور و دلبستگی به دشمنان گمراه شدند.

وی متذکر شد: نامزدهای انتخاباتی با رعایت اصول قانونی و عبرت گرفتن از تجربه‌های گذشته مواظب باشند تا اشتباه نامزدهای انتخابات 88 را در صورت رای نیاوردن تکرار نکنند.

* اسامی کاندیداهای شرکت‌کننده در جلسه

امامزاده اسامی داوطلبان شرکت‌کننده در جلسه جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران را رضا حاجی پور، عنایت‌الله تورنگ از حوزه انتخابیه آمل، عابدین مومنی و علی کریمی فیروزجایی از حوزه انتخابیه بابل، عباس یزدانی، احمد ناطق‌نوری از حوزه انتخابیه نور و محمود آباد، جمشید حجتی‌نیا و شمس‌الله شریعت‌نژاد از حوزه انتخابیه رامسر، عباس آباد و تنکابن، حسن محمدپور و عبدالغفار آل‌حبیب، محسن سام‌دلیری و محمدعلی موحدی از حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس، ولی‌الله نانوا کناری از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، کمال علیپور، میکائیل فرج‌پور، قربانعلی نعمت‌زاده و سیدعلی ادیانی از حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار، منصورعلی زارعی و محمد دامادی از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود، احمدعلی مقیمی و محمد جمشیدی از حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه عنوان کرد.

وی اذعان داشت: برخی از داوطلبان دعوت شده در این جلسه حضور نیافتند، ولی آمادگی خود را در جبهه متحد اصولگرایی اعلام کردند که شامل غلامرضا مشایخی، فرهادی رستمیان از حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر، علی میرزایی از آمل، سیدجمال علوی سنگ‌چشمه و سید رمضان شجاعی از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود هستند./فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد