رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فقط رامسر به زیر صفر نرسید

 

فقط رامسر به زیر صفر نرسید

با دمای منهای 21 درجه سانتی گراد /

مازندران سردترین شب سال را پشت سر گذاشت

ساری – رییس اداره پیش بینی ه‍و‌اش‍ن‍‍اس‍‍ی‌ مازن‍در‌ان از کاهش دمای هوای برخی از مناطق این استان تا منهای 21 درجه سانتی گراد در شب گذشته خبر داد و گفت : مازندران سردترین شب سال خود را با یخ زدگی جوی های آب و سطح خیابان ها ، پشت سر گذاشت.

1390/11/17 - 08:37

' کیان خدیور ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری ، گفت : دمای هوای تمامی شهرهای استان مازندران به استثنای رامسر ، شب گذشته به زیر صفر رسیده بود.

وی افزود : بیشترین میزان کاهش دمای هوا در این مدت مربوط به ' بلده ' در شهرستان نور بود و مردم این منطقه دیشب دمای حدود 21 درجه زیر صفر را تجربه کردند.

خدیور گفت : ساکنان منطقه کجور در نوشهر هم شب گذشته دمای منفی 14 ، آلاشت در سوادکوه منفی 13 و سیاه بیشه در چالوس و کیاسر در ساری هم منفی 12 درجه سانتی گراد زیر صفر را تجربه کردند.

وی افزود : دیشب دمای هوا در شهر قائمشهر به منفی چهار و ساری و آمل به منفی سه درجه سانتی گراد زیر صفر رسیده بود.

رییس اداره پیش بینی ه‍و‌اش‍ن‍‍اس‍‍ی‌ مازن‍در‌ان به وضعیت جوی امروز استان اشاره کرد و گفت : با کاهش ناپایداری وضعیت جوی ، شهروندان شاهد هوای صاف تا قسمتی ابری خواهند بود.

وی افزود : این وضعیت جوی در استان تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد یافت و در روزهای پایانی هفته شاهد بارش پراکنده در مناطق مختلف مازندران خواهیم بود .ک/3

519/1654/506

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 30801568
Provinces@irna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد