رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابوالفتح نیکنام خبر داد:حمایت ویژه از صنعت، در بودجه ۹۱


ابوالفتح نیکنام خبر داد:

حمایت ویژه از صنعت، در بودجه ۹۱

کمیسیون صنایع مجلس پیگیری‌ می‌کند؛

حمایت ویژه از صنعت، در بودجه ۹۱

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با توجه به این که همچنان از سوی دولت کمکی به بخش صنعت کشور نشده است، کمیسیون صنایع و معادن مجلس قصد دارد، در قالب اعطای تسهیلات به تولید، حمایت ویژه‌ای از آن داشته باشد.

ابوالفتح نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت 

تصریح کرد: به دلیل مزیت‌های فراوان بخش صنعت برای کشور، کمیسیون صنایع و معادن قصد دارد در بودجه ۹۱ به نیازهای بخش صنعت توجه ویژه‌ای کند.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه سال ۹۱ به پرداخت یارانه بخش صنعت و تولید در بودجه به شکل مستقیم اشاره‌ای نشده است بلکه حمایت از تولید در قالب تسهیلات وجود دارد.

وی با اعلام این که کمیسیون صنایع بر افزایش میزان تسهیلات اعطایی به بخش تولید کشور تأکید دارد، ادامه داد: بودجه ۹۱ باید جبران سال‌های گذشته را کند چرا که بخش تولید کشور در قانون بودجه و هدفمند کردن یارانه‌ها مورد بی مهری قرار گرفته بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم یادآور شد: حمایت از بخش تولید در سال‌های گذشته از نظر شکلی اشکال داشت که امیدواریم با اصلاحاتی که کمیسیون صنایع در لایحه بودجه اعمال می‌کند، این اشکال‌ها برطرف شود.

طبق گفته نیکنام در لایحه بودجه سال ۹۱ مطلب جدیدی برای حمایت از تولید لحاظ نشده است و بر اجرای مفاد قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تأکید شده است./

پایان پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد