رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:استکبارستیزی اصل تغییرناپذیر انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استکبارستیزی اصل تغییرناپذیر انقلاب اسلامی است  

امام جمعه رامسر: 
استکبارستیزی اصل تغییرناپذیر انقلاب اسلامی است

امام جمعه رامسر
استکبارستیزی اصل تغییرناپذیر انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر استکبارستیزی را اصل‌ تغییرناپذیر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده در خطبه‌های هفته نماز جمعه شهرستان رامسر ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر اظهار داشت: رویکرد اصلی انقلاب اسلامی، شعارها و آرمان‌های آن بوده و در جهت رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) است.

وی ادامه داد: اگر در طی سی‌وسه سال انقلاب اسلامی هر سال طوفنده‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد، به خاطر اعتقادات مردم ایران به شعارهای اولیه و آرمان‌های اصیل این انقلاب است.

باقرزاده اضافه کرد: امام راحل به خوبی این شعارها و آرمان‌ها را ترسیم کرده و مقام معظم رهبری نیز در طی 22 سال گذشته به این اصول تغییرناپذیر با اقتدار ادامه داده است.

امام جمعه رامسر در ادامه ضمن برشمردن ارزش‌های اسلامی گفت: استقلال، اصل مردم‌سالاری، عدالت اجتماعی و استکبارستیزی از جمله اصول تغییرناپذیر انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه رامسر در بخش دیگر سخنان خود ضمن تشریح فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بیداری اسلامی، بر این پدیده جهان امروز تاکید کرد و گفت: آنچه که امروز ملت‌های جهان را بیدار می‌کند همانا وحدت و انسجام بین ملت‌های مسلمان است و نباید بگذاریم تا تفرقه و دودلی باعث نیمه کاره ماندن این راه مهم شود.

وی همچنین با اشاره به سرمای هوا زمستان سال‌جاری گفت: علیرغم همه زحماتی که مسئولین مربوطه برای رساندن انرژی به کلیه مناطق می‌کشند باید مردم نیز صرفه‌جویی را سرلوحه مصارف خود قرار دهند.

امام جمعه رامسر خاطرنشان کرد: تعرفه‌های انرژی بسیار بالا بوده و اقتصاد خانواده‌ها را با اختلالات زیادی مواجه کرده است و متاسفانه دولت و مجلس به حرف مردم گوش نمی‌دهند و به کار خودشان ادامه می‌دهند

وی در پایان از دولت و مجلس خواست تا در این خصوص تصمیمات مقتضی را اتخاذ کنند.

انتهای‌پیام/ی20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد