رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه تنکابن در رامسر چه گفت؟

امام جمعه تنکابن در رامسر چه گفت؟

نسخه چاپیارسال به دوستان
امام جمعه تنکابن:
دشمن شناسی نیاز مهم جامعه امروز است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تنکابن دشمن‌شناسی را یکی از محورهای اصلی و نیاز مهم جامعه امروز عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی که با حضور فرماندار، بخشدار، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای ادارات و نهادها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رامسر برگزار شد، افزود: از آن جایی که انقلاب اسلامی نشات گرفته از بعثت پیامبر خدا و امامت ائمه اطهار و قیام کربلا است، انقلابی جاودان و الهی است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی همواره در طول تاریخ خود، دارای فراز و نشیب‌های زیادی بوده و صحنه‌های مقابله زیادی را با دشمنان پشت سر گذاشته است اما با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، از تمامی این مراحل سخت، سربلند بیرون آمده است.

قدوسی اضافه کرد: اگر نگاهی به ترورهای شخصیت‌های برجسته در دهه 60 داشته باشیم در می‌یابیم اگر انقلاب ایران برپایه پیروی از سیره نبوی و علوی نبود، شاید سرنوشت آن این طور مقتدرانه و سر فراز رقم نمی‌خورد.

این مسئول اظهار داشت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند " مردم ما حتی از مردم دوران پیامبر (ص) و امامان نیز بالاتر هستند " زیرا مردم ما بدون رویت کردن هیچ کدام از ائمه اطهار این گونه پیرو سیره و سنت آنان هستند.

امام جمعه تنکابن در ادامه بیان داشت: هر کار بزرگی، به مقدار بزرگی و تاثیرش، دشمنانی را به دنبال دارد و در طول تاریخ هم همیشه این گونه مسائل وجود داشته و دارد.

قدوسی تصریح کرد: اکنون مسئولان جامعه به فکر مردم بوده و در صدد حل مشکلاتشان باشند و سعی کنند طوری رفتار کنند که مردم از آنها ناراحت نشوند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن‌شناسی یکی از محورهای اصلی برای مردم و به ویژه برای مسئولان نظام است، درباره این دوره از انتخابات گفت: این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به حساسیت و اهمیت آن از ماه‌ها قبل مورد توجه دولت‌های غربی بوده و آنها برای به چالش کشیدن انتخابات ایران، برنامه‌های وسیعی را تدارک دیده‌اند.

قدوسی در بخش دیگر سخنان خود درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: تنور انتخابات باید داغ بوده و همه آحاد ملت برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

قدوسی ابراز داشت: عوامل بیرونی و داخلی تلاش می‌کنند که مجلس را تسخیر کنند و همه ما باید هوشیارانه کاندیداهای اصلح را به مجلس بفرستیم و نگذاریم تا نامزدها به واسطه فامیلی و رفاقتی به پارلمان راه یابد.

امام جمعه تنکابن در پایان تاکید کرد: ساده‌زیستی، اهل ایثار بودن، مردم‌داری، خانواده‌دار و اصیل بودن از جمله صفات یک نامزد اصلح است.

انتهای‌پیام/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد