رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: احساس خطر می کنم

امام جمعه رامسر:

احساس خطر می کنم

امام جمعه رامسر گفت:نگرانی های روبه افزایش سرقت های مسلحانه با سلاح سرد در این شهرستان در بعضی مقاطع باعث ایجاد دلهره و اضطراب در خانواده ها و کسبه شده است.

حجت الاسلام عبد الرحمن باقرزاده با اعلام این مطلب در خطبه دوم نمازجمعه این هفته رامسر افزود:از شورای تامین می خواهم به وظیفه خود بدرستی عمل نموده و با حساسیت بیشتری وارد شود اگر شورای تامین ضعف نشان ندهد ،احساس امنیت افزایش می یابد.

وی اظهار داشت:بنده با اطلاعاتی که دارم از روند روبه افزایش احساس نا امنی ،احساس خطر می نمایم.

وی تصریح نمود:باید در جایی نگاه کارشناسی و در جایی دیگر برخوردهای قاطع و پشیمان کننده باید صورت بگیرد.

وی گفت:اگر در برخورد قاطع با جرایم و مجرمینی که در جامعه ایجاد رعب و دلهره می نمایند سستی کنیم ، آنهاجری تر می شوند و آمارها افزایش می یابد حدود و تعزیرالهی همین است و از همه کسانی که مسولیت دارند انتظار داریم بهتر از این عمل نمایند.

وی گفت:امیدوارم مجبور نباشیم در هفته های آینده از این تریبون از مسولان استان و شورای تامین استان در خواست مداخله در امور شهرستان داشته باشیم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به تحریم های جدید اتحادیه اروپا گفت:آزموده را آزمودن خطاست و این تحریم ها ملت مارا به آرمانهای بلندش نزدیک تر می سازد و از دولت و مجلس می خواهیم از همین الان کشورهای اروپا را در خصوص فروش نفت تحریم نمایند چون اقتصاد آنان در حال ورشکستگی است.

وی همچنین با اشاره با افزایش قیمت دلار و سکه گفت:رییس جمهور محترم نیازمند خانه تکانی جدی در تیم اقتصادی خود است.

وی ابراز امیدواری نمود ملت بار دیگر با حضور پرشور در یوم الله 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبد/ امتداد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد