رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رزمی کاران شهرستان رامسر در مسابقات قهرمانی رزم آوران

رزمی کاران شهرستان رامسر در مسابقات قهرمانی رزم آوران



اکبریان خبر داد:
میاندرود میزبان مسابقات قهرمانی رزم آوران شد
میاندرود - خبرگزاری مهر : دبیر هیئت رزم آوران میاندرود گفت: مسابقات رزم آوران، قهرمانی استان و انتخابی کشوری در میاندرود برگزار می شود.

علی اصغر اکبریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان ، بزرگسالان برگزار می شود.

وی ادامه داد: حداقل 100 رزمی کار از شهرهای رامسر، چالوس، نور، نوشهر، جویبار، ساری ، میاندرود و نکا در این مسابقات حضور خواهند داشت.

اکبریان گفت: برای رده سنی نونهالان و نوجوانان مسابقات در سطح قهرمانی استان و برای جوانان و بزرگسالان مسابقات برای انتخابی کشوری جهت راه یابی و انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

دبیرهیئت رزم آوران میاندرود با اشاره به اینکه از یک ماه قبل مقدمات برگزاری این مسابقات فراهم شده است افزود: برای اولین بار لباس داوران این دوره از مسابقات یک شکل و با یک فرم خواهد بود.

وی گفت: دو دوره کلاسهای توجیهی داوران در رامسر برای داوران غرب مازندران و در سورک جهت داوران شرق استان برگزار شده است.

اکبریان با بیان اینکه سورک سابقه چندین ساله در ورزش رزم آوران استان و کشور دارد افزود: این دوره از رقابت ها دومین مسابقه بزرگ استانی رزم آوران است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال 90 تاکنون هیئت رزم آوران میاندرود در مسابقات چند جانبه ، دوره ای رفت و برگشت، جام رمضان و استانی، میزبان برگزاری رقابتها بوده است و این ششمین مسابقه ای است که هیئت رزم آوران میاندرود میزبان برگزاری آن خواهد بود.

اکبریان افزود: این مسابقات با همکاری نهادهای نماز جمعه ، فرمانداری، آموزش و پرورش، شوراهای اسلامی و شهرداری برگزار خواهد شد.

وی گفت: افتتاحیه این مسابقات 13 بهمن در سالن غدیر بادله و اختتامیه این دوره از رقابتها عصر روز جمعه 14 بهمن در سالن امام رضا (ع) شهر سورک برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد