رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از رامسر تا گلوگاه با تبلیغات اسلامی

خبرگزاری فارس: نمایشگاه فرهنگی «در امتداد کربلا» در مازندران برگزار می‌شود
از رامسر تا گلوگاه با تبلیغات اسلامی
نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا:
نمایشگاه فرهنگی «در امتداد کربلا» در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا از برگزاری نمایشگاه فرهنگی مذهبی در امتداد کربلا همزمان با ایام‌الله دهه فجر در شرق مازندران با محوریت شهرستان نکا خبر داد.


حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: نمایشگاه در امتداد کربلا با حضور هیئت‌های مذهبی سراسر استان در کنار رودخانه نکا برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: در 20 غرفه، این نمایشگاه از چهارشنبه 12 بهمن آغاز به کار کرده و به مدت 10 روز ادامه دارد.  


الیاسی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی آثار متنوع فرهنگی دینی و پرهیز از انحراف، شناسایی هنرمندان فرهنگی، آشنایی هرچه بیشتر مردم با تشکل‌های دینی و فعالیت‌های آنها عنوان کرد.


این مسئول فرهنگی برپایی این نمایشگاه را ارائه الگوهای صحیح دینی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: برای برپایی این نمایشگاه دو ماه کار عملی انجام شده که تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت داشته تا به صورت عملی واقعه کربلا و اتفاقات عاشورا و شام و کوفه به نمایش گذاشته شود.


وی اضافه کرد: تبلیغ نهضت امام حسین(ع) و عملکرد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان این مرز و بوم به صورت تجسمی بهتر از کار نوشتاری جواب داده است و با توجه به عدم گرایش جامعه به کتاب و مطالعه، این نمایشگاه‌ها می‌تواند تاثیر بیشتر و ماندگاری داشته باشد.


الیاسی یادآور شد: این نمایشگاه شامل غرفه‌های مختلف تجسمی واقعه نهضت عظیم کربلا، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همچنین غرفه‌های فعالیت ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی مازندران است.


این مسئول متذکر شد: گزارش عملکرد یک‌ساله ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی رامسر تا گلوگاه، عملکرد موسسات و خانه‌های قرآن و هیئت‌های مذهبی در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا اذعان داشت: در این نمایشگاه چند راوی مراحل مختلف حرکت امام حسین(ع) را در طول حرکت تا کربلا و واقعه عاشورا و شام را برای مردم بیان می‌کنند.


انتهای پیام/ن۲۰/چ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد