رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ساختمان فعلی دانشکده ملاصدرای رامسر تخریب می‌شود

خبرگزاری فارس: ساختمان فعلی دانشکده ملاصدرای رامسر تخریب می‌شود


ساختمان فعلی دانشکده ملاصدرای رامسر تخریب می‌شود

به دلیل قرار گرفتن در مسیر طرح توسعه فرودگاه
ساختمان فعلی دانشکده ملاصدرای رامسر تخریب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزیر علوم خواستار تخصیص زمین مناسب برای احداث دانشکده فنی ملاصدرای رامسر شد و گفت: ساختمان فعلی دانشکده ملاصدرای رامسر به دلیل قرار گرفتن در مسیر طرح توسعه فرودگاه تخریب می‌شود.


 به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی‌اکبر متکان شب گذشته در حاشیه بازدید میدانی از دانشکده ملاصدرا و همچنین محل درنظر گرفته شده برای احداث ساختمان جدید دانشکده درباره وضعیت این دانشکده بیان داشت: پروژه فرودگاه رامسر یک پروژه مهم زیرساختی در توسعه شهری بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشکده ملاصدرای رامسر در مسیر طرح توسعه فرودگاه قرار گرفت باید تخریب شود.


معاون وزیر علوم اظهار داشت: زمین 4.5 هکتاری دشت جلم کتالم از توابع شهرستان رامسر با توجه به سیاست‌های کلان وزارت علوم در احداث دانشگاه‌ها مناسب نیست و بنا بر آن قرار گرفته است تا با رایزنی فرماندار رامسر و دیگر مدیران مرتبط، زمین مناسب‌تری برای این امر اختصاص داده شود.


این مسئول اضافه کرد: تا زمانی که زمینی برای احداث ساختمان جدید دانشکده ملاصدرا جانمایی نشود و مراحل ساخت آن شروع نشود، این مرکز فعلی به همین منوال باقی خواهد ماند و دانشجویان در آن می‌توانند به تحصیل خود ادامه دهند.


در ادامه رئیس دانشکده ملاصدرای رامسر نیز درباره این بازدید میدانی اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های فرماندار رامسر و همچنین سیروس رضاخانی مشاور استاندار مازندران و پیگیری معاون وزیر علوم انتظار می‌رود تا هر چه سریع‌تر اسناد زمین‌های معرفی شده در اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گیرد و بودجه لازم برای ساخت یک دانشکده فنی با برآورد 5 هزار نفری دانشجو و بیشتر از 15 رشته فنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی تهیه و اجرا شود.


سید یوسف هاشمی اضافه کرد: در این بازدید مقرر شد تا ستاد کارگروهی متشکل از فرماندار، مشاور استاندار و وزارت علوم در تهران تشکیل شده تا راهکارهای اجرایی برای ساخت دانشکده فنی ملاصدرا ارایه شود.


هاشمی در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر دانشکده فنی ملاصدرا تنها دانشگاه فنی غرب مازندران بوده و بیش از 90 مدرس حق‌التدریس و 35 پرسنل رسمی و قراردادی دارد.


وی تصریح کرد: این دانشکده دارای تجهیزات عالی در رشته‌های مختلف است و در حال حاضر هفت رشته فنی در این دانشکده تدریس می‌شود.


هاشمی گفت: سطح علمی بالای این دانشکده و سهم آن در تحویل دادن افراد متخصص به جامعه می‌طلبد تا همه مدیران شهری رامسر برای احداث ساختمان جدید این دانشکده تلاشی مضاعف داشته باشند و با کمک فکری و مالی خود در جهت پرورش جوانان و آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی گامی موثر بردارند.


انتهای پیام/ی20/چ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد