رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور رامسر در مسابقات رالی خانوادگی قهرمانی مازندران

حضور رامسر در مسابقات رالی خانوادگی قهرمانی مازندران

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران خبر داد:
برگزاری مسابقات رالی خانوادگی قهرمانی مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران گفت: مسابقه رالی خانوادگی قهرمانی مازندران با حضور 170 شرکت‌کننده از شهرهای مازندران هفته آینده در بابل برگزار می‌شود.


علی یگانگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: مسابقات رالی خانوادگی استان مازندران با هدف شناسایی استعدادهای جدید این رشته هر ماه در یکی از شهرهای استان اجرا می‌شود.


 وی با اشاره به برگزاری این مسابقه هفته آینده بیان داشت: شرکت‌کنندگان مسیر 200 کیلومتری از بابل تا پارک لاویج و برعکس را طی می‌کنند.  


رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران افزود: برای برگزاری بهتر این رقابت‌ها، شرکت‌کنندگان در این رالی خانوادگی در دو بخش آقایان و بانوان در کلاس توجیهی نقشه‌خوانی رالی در شهرستان‌های بابلسر و رامسر شرکت می‌کنند.  


 یگانگی ادامه داد: مرحله دوم این رقابت‌های خانوادگی به میزبانی قائمشهر برگزار می‌شود.


 رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران به برگزاری مسابقه قهرمانی موتور سنگین استان در قائمشهر اشاره کرد و گفت: در این رقابت‌ها که با حضور مدعیان قهرمانی این رشته در استان برگزار می‌شود، شرکت کنندگان برای کسب عنوان قهرمانی و قرار گرفتن در ترکیب تیم مازندران برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.


این مسئول ورزشی اضافه کرد: مسابقات شتاب موتور سنگین از 22 بهمن ماه سال جاری در فریدونکنار برگزار می‌شود.


وی در پایان از برگزاری مسابقات رالی خانوادگی از 22 بهمن ماه سال جاری در شهرستان قائمشهر و همچنین از برگزاری مسابقات استالوم از 22 بهمن ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان ساری خبر داد.


انتهای پیام/ر20/چ30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد