رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

همایش آسیب شناسی فرقه انحرافی به مناسبت دهه فجر در رامسر

همایش آسیب شناسی فرقه انحرافی به مناسبت دهه فجر در رامسر

ابراهیمی در گفتگو با مهر :
دو هزار و 193 اثر به جشنواره شعر علوی رسید
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دو هزار و 193 اثر از شعرای کشور به دوازدهمین جشنواره سراسری شعر علوی رسیده است.

حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره سراسری شعر علوی، 19 بهمن ماه امسال در قائم شهر برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره که به صورت ملی برگزار می شود، شعرایی از اقصی نقاط کشور در آن شرکت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به شرکت 533 شاعر در جشنواره دوازدهم شعر علوی، تصریح کرد: دو هزار و 193 شعر از این شاعران به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

ابراهیمی با بیان اینکه 80 اثر کودک و نوجوانان و 12 شاعر برگزیده کشوری در این جشنواره مورد تجلیل قرار می گیرند، یادآور شد: بومی سرایی، کودک، انتظار، از بخشهای محوری جشنواره دواردهم شعر علوی در قائم شهر است.

وی از رشد دو برابری شعرهای ارسالی به این جشنواره خبر داد و گفت: حضور شعرای مازندرانی در این چشنواره بسیار چشمگیر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه از برگزاری جشنواره شعر فجر در استان خبر داد و گفت: این جشنواره 25 بهمن به صورت منطقه ای و با حضور شعرای استانهای گیلان و گلستان برگزار خواهد شد.

ابراهیمی به برگزاری همایش پرواز تا ملکوت با موضوع نماز و نیایش در شهرهای بابلسر و نکا خبر داد و گفت: همایش آسیب شناسی فرقه انحرافی به مناسبت دهه فجر در رامسر برگزار می شود.

وی از برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای استان از 16 تا 18 بهمن ماه در ساری خبر داد و افزود: نخستین جشنواره تئاتر سارویه، 12 تا 22 بهمن ماه در ساری برگزار می شود.

ابراهیمی ادامه داد: شهرستان نوشهر در 24 تا 27 بهمن ماه میزبان جشنواره هنرهای تجسمی فجر بوده و اولین جشنواره تئاتر ترنج، یکم تا چهارم اسفند ماه در مازندران برگزار می شود.

وی از برگزاری نخستین یادواره 110 هنرمند شهید مازندران در 29 بهمن ماه امسال اشاره کرد و گفت: یک گروه موسیقی بومی نوروز امسال به خارج از کشور سفر می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد