رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تقدیر فرماندار رامسر از تلاشهای جمعیت هلال احمر این شهرستان


تقدیر فرماندار رامسر از تلاشهای جمعیت هلال احمر این شهرستان

ولی پور اعلام کرد:
انبارهای پشتیبانی امدادی در مازندران ایجاد می شود
رامسر - خبرگزاری مهر: سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران از ایجاد انبارهای پشتیبانی امدادی در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی پور در دیدار با فرماندار رامسر اظهار داشت: با توجه به اینکه مازندران معین استانهای گیلان، گلستان، سمنان و تهران در شرایط بحرانی بوده لذا تجهیز شهرستانهای رامسر، چالوس،‌ سوادکوه و بهشهر به انبارهای پشتیبانی امدادی از برنامه های این جمعیت است.

وی افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان رامسر، احداث پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای و پایگاه امداد و نجات دریایی در دستور کار هلال احمر استان قرار دارد که خوشبختانه پایگاه امداد و نجات دریایی رامسر با پیشرفت 90 درصدی در دست اجرا بوده که تاکنون بیش از 500 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است. 

ولی پور تصریح کرد:‌ تجهیز زیرساختهای عملیاتی و مورد نیاز شعب در تمامی شهرستانهای استان از برنامه های راهبردی جمعیت بوده و ما در این فرآیند از تمامی نیکوکاران و خیران استان انتظار مساعدت داریم.

فرماندار رامسر با تقدیر از تلاشهای مجموعه جمعیت هلال احمر استان و جمعیت هلال احمر رامسر گفت: با توجه به موقعیت گردشگری و حضور دهها هزار مسافر و گردشگر داخلی و خارجی در این شهرستان، ضروری است تجهیزات و امکانات مورد نیاز هلال احمر این شهرستان در پرتو نگاه ملی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: فرمانداری رامسر آماده همکاری و تمهید شرایط برای توسعه فعالیفرماندار رامسر با تقدیر از تلاشهای مجموعه جمعیت هلال احمر استان و جمعیت هلال احمر رامسرتها و خدمت رسانی جمعیت هلال احمر در این شهرستان است.

وی در خصوص تامین زمین مورد نیاز برای احداث انبار منطقه ای امدادی در این شهرستان قول مساعد داد و افزود: جمعیت هلال احمر نقش موثر و مهمی در فرآیند خدمت رسانی به شهروندان  و گردشگران بویژه در ایام تابستان و نوروز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد