رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اعلام نتیجه نهایی حریم پروازی فرودگاه رامسر حداکثر بهمن ماه

اعلام نتیجه نهایی حریم پروازی فرودگاه رامسر حداکثر بهمن ماه

مدیر عامل فرودگاههای کشور گفت:برای حریم پروازی فرودگاههای کشوریک دستوراالعمل کلی داریم اما با توجه به اجرای طرح توسعه فرودگاه رامسر نتیجه نهایی حریم پروازی حداکثر تا بهمن ماه از طریق اداره کل فرودگاههای استان به فرمانداری و شهرداری رامسر اعلام می شود

مهندس اسماعیلی با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما امروز در حاشیه بازدید از پروژه توسعه فرودگاه رامسرافزود:در این راستا تیم عملیاتی ما دوهفته پیش در رامسر حضور یافت و برسی های لازم را انجام داد.

وی بیان داشت:خوشبختانه در بخش سطوح پروازی فرودگاه رامسرنیزپیمانکار پروژه پیشرفت مطلوبی دارد وگزارش این بازدید به مقام عالی وزارت منعکس تا با اختصاص اعتبار ویژه ازسوی معاونت راهبردی و وزیر محترم این پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

وی اظهار داشت:خوشبختانه در بخش های ترمینال مسافر بری ،ساختمان برج مراقبت و ساختمانهای جنبی در طرح جامع فرودگاه رامسر پیمانکار انتخاب و تجهییز کارگاه شده و نقشه های عملیات اجرایی فاز نهایی را می گذراند.

وی گفت:برآورد ما برای تکمیل نهایی فرودگاه رامسر 150 میلیارد تومان دیگر است.

وی دربخش دیگری گفت:تا پایان امسال پروژه هایی با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری بوده یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی افزود:همچنین سه پروژه با مشارکت بخش خصوصی تا پایان امسال در فرودگاههای مهر آباد،شهید دستغیب شیراز و شهید بهشتی اصفهان کلنگ زنی می شود که شامل طرح توسعه ترمینال ،پارکینگ طبقاتی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد