رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نخستین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان رامسر

عکس آرشیوی است  

نخستین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان رامسر

معاون فرماندار رامسر:
صدور انقلاب نشان‌دهنده اقتدار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار رامسر گفت: صدور انقلاب نشان‌دهنده اقتدار انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، غلامرضا فروغ خلعتبری بعدازظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان رامسر که با حضور اعضای ستاد دهه فجر شهرستان رامسر برگزار شد با برشمردن دستاوردهای ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: موفقیت‌های مختلف در تمامی عرصه‌ها و صدور انقلاب شکوهمند ایران به کشورهای بیداری اسلامی نشان‌دهنده اقتدار انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به انتخابات و حساسیت آن اظهار داشت: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات باید با به‌ کار گرفتن همه ابزارها، حضور حداکثری مردم را در این عرصه مهم فراهم کنیم.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به سناریوی همیشگی دشمن برای از پا انداختن انقلاب اسلامی، مردم و مسئولان مانند همیشه باید هوشیار بوده و در مسیر ولایت فقیه حرکت کنند.
معاون فرماندار رامسر خاطرنشان کرد: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته باید جشن بگیریم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر نیز گفت: مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر از اهمیت زیادی برخوردار بوده و با توجه به مرحله حساس انتخابات، برنامه‌ریزی‌ها در این راستا باید طوری انجام شود که منتسب به جریان خاص کشور نشویم.
حجت‌الاسلام علی‌اصغر مختاری شور و شعف بخشیدن برنامه‌های نظام و اقتدار در این برنامه‌ها را از نکات مهم برگزاری جشن انقلاب دانست و افزود: امیدوار کردن مردم و اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اداری و اطلاع یافتن مردم از این اقدامات از جمله شاخصه‌های مهمی است که باید در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/ی30

عکس آرشیوی است
-------------------------------
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد