رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

یک مسجد رامسری به مبلغ 27 میلیون ریال...

خبرگزاری فارس: اختصاص بیش از 3 میلیارد ریال به مساجد احداثی مازندران 

یک مسجد رامسری به مبلغ 27 میلیون ریال...

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد
اختصاص بیش از 3 میلیارد ریال به مساجد احداثی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اختصاص مبلغ 3 میلیارد و 220 میلیون ریال به احداث 119 مساجد این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام سیف الله سهرابی اظهار داشت: مبلغ 3 میلیارد و 220 میلیون ریال به مساجد احداثی این استان اختصاص یافت.
وی افزود: این مبلغ از اعتبارات مرحله اول سازمان اوقاف و امور خیریه بوده که به 119 مسجد استان اختصاص یافته است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: این اعتبار به شش مسجد نکا به مبلغ 145 میلیون ریال، هشت مسجد بهشهر به مبلغ 216 میلیون ریال، 10 مسجد ساری به مبلغ 291 میلیون ریال، 12 مسجد قائمشهر به مبلغ 324 میلیون ریال،11 مسجد بابل به مبلغ 297 میلیون ریال، پنج مسجد بندپی به مبلغ 135 میلیون ریال، هفت مسجد بابلسر به مبلغ 189 میلیون ریال، پنج مسجد محمودآباد به مبلغ 135 میلیون ریال و 13 مسجد آمل به مبلغ 354 میلیون ریال اختصاص یافت.
سهرابی در بیان دیگر شهرهای مازندران یادآور شد: همچنین به شش مسجد لاریجان به مبلغ 162 میلیون ریال، هفت مسجد نور به مبلغ 189 میلیون ریال، پنج مسجد بلده به مبلغ 135 میلیون ریال، 12 مسجد نور به مبلغ 324 میلیون ریال، 11 مسجد تنکابن به مبلغ 297 میلیون ریال و به یک مسجد رامسر به مبلغ 27 میلیون ریال اختصاص یافته است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: استان مازندران دارای 4 هزار و 103 مسجد بوده است.
سهرابی یادآور شد: مساجد در طول تاریخ از صدر اسلام تا به حال محور وحدت و هماهنگی، یکپارچگی، کانون مهر و محبت، صفا و صمیمیت، عبادت و بندگی بوده‌اند.
وی اضافه کرد: همه مردم وظیفه دارند که با حضور در مساجد و مشارکت در ساخت مساجد هیئت امنای این اماکن را یاری دهند تا هم اجر اخروی و دنیوی شامل حالشان شود و هم در برنامه‌های مسجد شریک شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: برای ساخت مساجد همه باید دست به دست هم دهیم، هم مردم و هم مسئولان، خیرین و نیکوکاران باید در این امر مهم و معنوی مشارکت کنند تا یادگار و اثر جاودانی از خود برجای گذارند.
انتهای پیام/ح30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد