رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نامه اصولگرایان تنکابن و رامسر به رییس جمهور جهت استان شدن شرق گ

 

نامه اصولگرایان تنکابن و رامسر به رییس جمهور جهت استان شدن شرق گیلان و غرب مازندران به مرکزیّت تنکابن


نامه اصولگرایان تنکابن و رامسر به رییس جمهور جهت استان شدن شرق گیلان و غرب مازندران به مرکزیّت تنکابن

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر احمدی نژاد

با عرض سلام و تحیّات الهی

به استحضار جنابعالی می رساند که اخیراً تعدادی از نیروهای اصلاح طلب به طور خودسر به نمایندگی از مردم شریف و ولایتمدار شهرستانهای تنکابن و رامسر در جلسه ای کذایی شرکت و در آن به استان شدن غرب مازندران به مرکزیّت نمک آبرود «چالوس»! به توافق  رسیدند.

ما نیروهای ارزشی و اصولگرای دو شهرستان تنکابن و رامسر به صراحت اعلام می داریم که نه تنها آن جمع محدود و اصلاح طلب را به نمایندگی مردم شریف شهرستانهای تنکابن و رامسر قبول نداشته، بلکه از آنان سوال نیز نموده که مگر هر شخصی عضو شورای روستا، بخش یا شهرستانی بوده، می تواند به طور خودسر به نمایندگی مردم یک شهرستان یا منطقه در هر جلسه ای شرکت و تصمیمی اتّخاذ نماید؟! آقایان مذکور از کدام فیلتر و صافی عبور نموده و به عنوان نمایندگان مردم تنکابن و رامسر در زمینه پیگیری استان شدن غرب مازندران معیّن و منصوب گشته اند؟!

جالب اینجاست که وقتی با برخی از این آقایان صحبت می کنیم، سخن از منتفی بودن استان جدید و مخالفت دولت با استقلال غرب مازندران می گویند! حال سوال این است که اگر دولت با طرح استان شدن غرب مازندران مخالف است پس چرا مبلغ 600 میلیون ریال پول زبان بسته مردم را به جای استفاده صحیح و عمران و آبادانی منطقه خرج طرحی بیهوده و پوچ، تحت عنوان طرح توجیهی استان جدید می نمایند؟! و چه توجیهی برای این کار باطل و پوچ خود دارند؟! طرحی که نتیجه آن به زعم برخی از همان اشخاص، کأن لم یکن تلقّی می شود!

جناب آقای دکتر احمدی نژاد، ما مردم تنکابن و رامسر تنها خواسته اصلی و راه بُرون رفت از مشکلات دو شهرستان تنکابن و رامسر را در دو راهکار زیر می دانیم:

1- استان شدن شرق گیلان و غرب مازندران از گستره جغرافیایی رودسر تا رویان به مرکزیّت تنکابن «که همان اِحیای محالِ ثلاث شمالی می باشد»

2- بر فرض منتفی بودن پیشنهاد مذکور، خواهان اِنتزاع دو شهرستان تنکابن و رامسر از مازندران و الحاق آن به گیلان «با توجّه به قرابت فرهنگی، گویش و نزدیکی مسافت به مرکز گیلان» می باشیم.

طول عمر با برکت ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه ای، توفیقات جنابعالی و دولتمردان خدوم را از درگاه الهی مسئلت داریم.

«جمع کثیری از نیروهای ارزشی و اصولگرای
شهرستانهای تنکابن و رامسر» 

http://ostane-tonekabon.blogfa.com/

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی اشرفی سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:11

با سلام و خسته نباشید.
پیشنهاد بسیار جالبی بوده . همیشه موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد