رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

قابل توجه پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی شهرستان رامسر

 

قابل توجه پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی شهرستان رامسر

خبر بسیار بدی بود، پیش تر در فیلم های هالیوودی چنین روش های وحشیانه و غیرانسانی را شاهد بودیم، شنیده بودیم که در برخی از کشورهایی نظیر آفریقای جنوبی باید ساکنان و شهروندان غروب زودتر به خانه بروند تا به پست دزدان نخورند، اما اینجا و در رامسر دو دزد خبیث و از خدا بی خبر در کمال جسارت ساعت 30/18 پنج شنبه اول دی ماه در مرکز شهر! به طور غیرقانونی و با نقاب وارد خانه ویلایی می شوند.
حیدری فرد مالباخته و فرزند خبرنگار کیهان در رامسر گفت: همسرم به همراه دو فرزند 2 و 5 ساله در خانه که درواقع حریم شخصی هر کسی است حضور داشتند. در این میان دو نفر دزد نقاب دار در کمال گستاخی به خانه ورود پیدا کرده و صحنه وحشتناکی را رقم زدند. این افراد با استفاده از زور و سلاح سرد (چاقو) ضرباتی بر پشت و دست همسرم وارد کرده و به شیوه کاملا خشونت بار طلای ایشان به ارزش 150 میلیون ریال را از دست همسرم جدا و با خود می برند. حال سؤال من از مسئولان نیروی انتظامی در شهرستان این است که چگونه می شود افرادی آشکارا به خود جرأت و جسارت ورود به حریم خصوصی افراد بدهند و بدون توجه به قوانین و مقررات و شئونات اخلاقی به ضرب و شتم افراد و سرقت اموال اقدام کنند.
این مالباخته در ادامه افزود: متأسفانه این دزدان در حضور چشمان فرزندان 2 و 5 ساله ام چنین صحنه خشنی را انجام دادند و از آن تاریخ تاکنون شب ها فرزندانم دچار کابوس و وحشت شده و استرس عجیبی دارند. طوری که مجبور شده ام آنها را نزد روانپزشک ببرم و در این چند روز همیشه بهت زده و دچار عصبانیت شدید هستند.
لذا انتظار می رود پلیس ضمن دستگیری این سارقان زمینه آرامش و امنیت را برای شهروندان فراهم کند طوری که مسافران و دیگر ساکنان شهرستان از حداقل آرامش نسبی برخوردار باشند.
ساری- خبرنگار کیهان

نظرات 1 + ارسال نظر
قاسم یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:02 http://ghasem11sep.blogsky.com


سلام دوست عزیز:
مطالبی که در وبلاگ قرار داده بودی بسیار آموزنده بود و برای من بسیار کارآمد
و مفید بود.
و اما برای تشکر از شما پیشنهاد جالبی دارم که باعث درآمد زایی از طریق اینترنت بدون هیچگونه هزینه ای امکان پذیر می باشد.
سایت مورد نظر در ابتدا برای عضویت شما و قرار دادن تبلیغات در وبلاگ شخصی شما مبلغ 50000 ریال به عنوان هدیه و شروع کار پرداخت می نماید.
خوبی و تفاوت این سایت تبلیغاتی با سایر سایت های کلیکی این است که در هر زمان به درخواست شما درآمد حاصل را به حساب شما واریز می نماید.برای سهولت در عضویت می توانید به راحتی از لینک زیر استفاده نمایید.
من انجام دادم و هیچ ضرری نکردم شما هم امتحان کنید.
(امتحانش ضرر نداره)

http://persianhit.ir/?section=user &action=register&t=pub&fer=14536

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد