رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: جریان انحرافی نباید مجلس نهم را در دست بگیرد

خبرگزاری فارس: جریان انحرافی نباید مجلس نهم را در دست بگیرد
امام جمعه رامسر:
جریان انحرافی نباید مجلس نهم را در دست بگیرد

نسخه چاپیارسال به دوستان
امام جمعه رامسر:
جریان انحرافی نباید مجلس نهم را در دست بگیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه جریان انحرافی می‌خواهد با دردست گرفتن مجلس نهم قدرت را در دست بگیرد، گفت: نباید بگذاریم این اتفاق بیافتد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر بیان داشت: در حال حاضر سران فتنه در پست‌های مهم کشور حضور دارند و بی‌دلیل نیست که وزیر اطلاعات صراحتا این موضوع را عنوان می‌کند که دست‌های سران فتنه با جریان انحرافی در یک کاسه است و با چراغ خاموش و با موتور روشن در حال فعالیت هستند و کمااینکه از جریان انحرافی هستند اما خود را معرفی نمی‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید با بصیرت در انتخابات عمل کنند، اظهار داشت: مردم باید در این راه از علمای معزز، روحانیون و آگاهان بهره بگیرند و اصلح را انتخاب کنند و دستاورد نهم دی را حفظ کنند.
باقرزاده ادامه داد: نهم دی نقطه اعتراض به عاشورای 88 و هتک حرمت به آن نبود بلکه اعتراض به همه جریان‌های صورت گرفته بود.
وی تصریح کرد: در آن روز فقط از 28 میلیون نفری که به دولت کنونی رای دادند به خیابان‌ها نیامده بودند بلکه 13 میلیون دیگری که به دیگر آقایان رای دادند هم حضور داشتند زیرا چهره واقعی فتنه‌گران مشخص شده بود.
امام جمعه رامسر خاطرنشان کرد: با توجه به آن حرکت بزرگ اما هنوز هم دشمن بر اهداف خود استوار است و حامیان فتنه‌گران در سطح ملی و بین المللی هنوز هم فعالیت علیه نظام دارند.
وی افزود: آنهایی که به عنوان سردمداران جریان انحرافی لقب گرفته‌اند، یک مورد هم پیدا نمی‌کنید که در مقابل سران فتنه و جریان انحرافی موضع‌گیری کرده باشند زیرا دستشان در یک کاسه است و رهبر و تضعیف رهبری در اهداف آنهاست.
انتهای پیام/ش30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد