رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس دانشگاه پیام‌نور رامسر: 9 دی حماسی‌ترین حرکت انقلابی بود

خبرگزاری فارس: 9 دی حماسی‌ترین حرکت انقلابی بود
رئیس دانشگاه پیام‌نور رامسر:
 9 دی حماسی‌ترین حرکت انقلابی بود
نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس دانشگاه پیام‌نور رامسر:
9 دی حماسی‌ترین حرکت انقلابی بود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور رامسر گفت: یکی از بی‌بدیل‌ترین و حماسی‌ترین حرکت انقلابی که پس از 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بست، حماسه نهم دی 88 بود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، سید جواد سمایی صبح امروز در نشست بزرگداشت حماسه 9 دی بیان داشت: تمام اقشار مردم از گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در حماسه 9 دی شرکت کرده و نقش بسزایی را ایفا کردند.


وی اظهار داشت: حماسه 9 دی یک بار دیگر نشان داد که ملت ایران از نظام اسلامی که 32 سال به آن لبیک گفتند کنار نخواهند کشید و هیچ وقت اجازه نمی‌دهند که جریان انحرافی که طراحی شده از سوی استکبار جهانی است به منویات نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند.


سمایی ادامه داد: در حماسه نهم دی سال 88 تعهد و اتحاد و انسجام ملت ایران در مقابل جریان انحرافی نشان داد و که اصل ولایت فقیه یکی از اصول بنیادین پایداری نظام مقدس اسلامی است و ملت شریف ایران التزام خود را به فرمایشات مقام معظم رهبری و پیروی و اطاعت از ایشان را دنبال خواهند کرد و به هیچ وجه از اصول و ارزش‌های نظام تخطی نخواهند کرد.


این مسئول در ادامه اظهار داشت: حماسه 9 دی باعث شد تا گردانندگان جریان انحرافی و فتنه‌گران که تصور می‌کردند بعد از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی هیچ وقت حرکت ملی صورت نخواهد گرفت، بفهمند که روشن‌بینی و روشنگری و هدایت رهبر و بصیرت ملت ایران این نگاه فتنه‌انگیز آنان را خنثی کرده و از آن به عنوان یک فرصت غنی برای نشان دادن شکوه و عظمت  انقلاب استفاده کردند و به تاسی از عاشورای امام حسین(ع) و با استفاده از شعار و شعور آن حرکت بزرگ این حرکت عظیم را پایه نهادند.


وی تصریح کرد: تمام ملت ایران از همه گروه‌ها به ویژه جوانان در این حرکت بزرگ نقش داشتند که همیشه در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین بودند و بالاتر از آن نقش دانشجویان است که بی‌شک یکی از گروه‌های هدایت‌کننده حماسه بزرگ و عاشورایی نهم دی 88 بودند که با شعور سیاسی خاص خویش و درک درست موقعیت چهره فتنه‌گران و فتنه‌سازان را مانند دیگر صحنه‌های توطئه و فتنه علیه انقلاب افشا کردند.


سمایی در ادامه گفت: در هر حال حماسه بزرگ 9 دی 88 شکل گرفت و به تمام دشمنان این نظام نشان داد که این علت به هیچ وجه دست از آرمان‌های اصیل خود دست برنمی‌دارند و اکنون نکته مهم حفظ این حماسه بزرگ در عرصه دانشگاه است.


وی خاطرنشان کرد: ما دانشگاهیان با روشن کردن نقطه‌های تاریکی که فتنه‌گران آن را آغاز کردند و دادن بصیرت کافی به دانشجویان جوان، این حماسه بزرگ را همیشه آن طور که شایسته و بایسته است به عنوان یکی دیگر از برگه‌های زرین این انقلاب حفظ کنیم.


انتهای پیام/م20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد