رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مشایی و احمدی نژاد: نهم دی ماه سال 1388 یک حماسه بی‌نظیر بود

مشایی و احمدی نژاد:

نهم دی ماه سال 1388 یک حماسه بی‌نظیر بود

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن این پیام به این شرح است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم،‌اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه.

تاریخ ایران سرشار از حوادث و رویدادهای بزرگ و شگفت‌انگیزی است که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حوادث تاریخی آن جلوه‌های دیگری یافته و تا اوج حماسه‌های ماندگار، در حافظه بشری نقش بسته است.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب، حماسه‌های بزرگی رقم زده‌اند که به حق می‌توان خروش یکپارچه امت اسلامی در نهم دی ماه سال 1388 را یک حماسه بی‌نظیر ارزیابی نمود.

بی‌تردید این روز تاریخی به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، برگ زرین دیگری از افتخارات ملت شریف ایران را در دفاع از کیان انقلاب و اثبات وفاداری به ولایت فقیه به نمایش گذاشت. به طوری که این حماسه خاطره‌انگیز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم»، تعبیر گردید.

این روز خجسته به عنوان نماد عزت، روشن‌بینی و ولایت‌محوری آحاد ملت، بار دیگر خیال دشمنان کهنه کار و دوستان تازه آنان را نقش بر آب کرد و بر پیوند ناگسستنی ملت و رهبری مهر تأیید دیگری را به ثبت رساند.

درخشش چشمگیر و بارز نسل سوم انقلاب اسلامی در خلق حماسه نهم دی، این رخداد تاریخی را ماندگارتر کرد و نشان داد در دهه چهارم و در مقابله با جنگ نرم و نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب، نظام جمهوری اسلامی از سرمایه عظیمی برخوردار است که در صورت لزوم می‌تواند با لبیک به ندای رهبر فرزانه خود تهدیدها را به فرصت تبدیل نماید.

از این‌رو با گرامی‌داشت این روز تاریخ‌ساز و تجلیگاه دین‌خواهی و ولایت‌مداری امت اسلامی، امید است مردم عزیز کشورمان با حفظ وحدت و یکپارچگی و تحکیم پیوند عمیق خود با ولایت، در خنثی نمودن توطئه‌های رنگارنگ فتنه‌گران خارجی هوشیارتر از همیشه در صحنه‌های انقلاب حاضر باشند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد