رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

گردهمایی روسای آموزش و پرورش استان مازندران در رامسر

گردهمایی روسای آموزش و پرورش استان مازندران در رامسر

معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران :
 
550 مدرسه غیر دولتی استان مازندران هوشمند خواهند شد


آموزش و پرورش مازندران مدل های کلاس هوشمند را طراحی ارائه نموده و ستاد ویژه هوشمند سازی مدارس استان با قابلیت سنجی شرکت ها و موسسات وکیفیت سنجی تجهیزات به مرحله تهیه آن گام بر خواهد داشت.

ایلنا: آموزش و پرورش مازندران مدل های کلاس هوشمند را طراحی ارائه نموده و ستاد ویژه هوشمند سازی مدارس استان با قابلیت سنجی شرکت ها و موسسات وکیفیت سنجی تجهیزات به مرحله تهیه آن گام بر خواهد داشت .

به گزارش ایلنا،معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 1500 مدرسه استان هوشمند خواهند شد خاطر نشان کرد: مدارس خاص دولتی شامل شاهد ، تیزهوشان ، نمونه دولتی ، هنرستان های فنی و حرفه ای ، کاردانش و کشاورزی ، هیات امنایی و شبانه روزی ها و 400 مدرسه دولتی غیر خاص نیز هوشمند خواهند شد و تمامی 550 مدرسه غیر دولتی استان در برنامه هوشمند سازی قرار دارند .

اسکندر عباسپور در گردهمایی روسای آموزش و پرورش در رامسر گفت: مدارس مازندران در 4 سطح هوشمند سازی خواهند شد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش مازندران مدل های کلاس هوشمند را طراحی ارائه نموده و ستاد ویژه هوشمند سازی مدارس استان با قابلیت سنجی شرکت ها و موسسات وکیفیت سنجی تجهیزات به مرحله تهیه آن گام بر خواهد داشت .

عباسپور اظهار داشت: علاوه بر اینکه بدنبال ارتقاء سطح مدارس هوشمند در سطوح 5 گانه هستیم ، در سال جاری همه کلاس ها را مطابق با سطوح در نظر گرفته شده در مدارس هوشمند خواهیم کرد.

معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 1500 مدرسه استان هوشمند خواهند شد خاطر نشان کرد: مدارس خاص دولتی شامل شاهد ، تیزهوشان ، نمونه دولتی ، هنرستان های فنی و حرفه ای ، کاردانش و کشاورزی ، هیات امنایی و شبانه روزی ها و 400 مدرسه دولتی غیر خاص نیز هوشمند خواهند شد و همین راستا با توافق صورت گرفته با مخابرات استان 1035 مدرسه استان به شبکه اینترانت ملی (شبکه رشد) متصل خواهند شد.

وی در ادامه گفت : تمامی 550 مدرسه غیر دولتی استان در برنامه هوشمند سازی قرار دارند .

عباسپور افزود: 83 مجتمع آموزشی و پرورشی استان با اولویت مدارس ابتدایی با هدف فراگیری علوم فناوری ورایانه ای از دوران دبستان در این طرح قرار گرفتند.

قائم مقام مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری 18 نمایشگاه هوشمند سازی مدارس در 5 سطح تعریف شده خبر دادو گفت: اولین نمایشگاه در آموزش و پرورش ناحیه دو ساری افتتاح و بقیه در شهرستان ها به اجرا در می آید.

پایان پیام/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد