رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دوچرخه سواران رامسر اول شدند

خبرگزاری فارس: دوچرخه‌سواران رامسر فریدونکنار و بابل اول تا سوم شدند  

دوچرخه سواران رامسر اول شدند

در لیگ رکابزنان مازندران
دوچرخه‌سواران رامسر فریدونکنار و بابل اول تا سوم شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: رامسر، فریدونکنار و بابل در هفته سوم لیگ دوچرخه‌سواری مازندران که امروز به پایان رسید، به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: سومین هفته از ششمین دوره لیگ دوچرخه‌سواری مازندران به میزبانی فریدونکنار در کمربندی غربی این شهرستان به مسافت 40 کیلومتر و به صورت کری کینیوم با یک خط پایان در دور آخر برگزار شد.
وی بیان داشت: ششمین دوره لیگ دوچرخه‌سواری استان مازندران با نام مرحوم میثاقیان از قهرمانان و پیشکسوت مازندران در شش مرحله در شهرستان‌های رامسر، تنکابن، فریدونکنار، بابل، چالوس، بابلسر و اختتامیه و دور پایانی نیز در بابل برگزار می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار تصریح کرد: 10 تیم از شهرستان‌های رامسر، فریدونکنار، بابلسر، تنکابن، بهشهر و نکا در این دور حضور دارند.
این مسئول بیان داشت: در هر تیم پنج دوچرخه‌سوار حضور دارند و در این مرحله به دو نفر برتر هر تیم امتیاز داده می‌شود و در دو مرحله گذشته تیم سایپا ابراهیم کاویانی تنکابن، تله کابین رامسر و ملی‌پوشان دوچرخه بابلسر در مکان‌های اول، دوم و سوم قرار دارند.
قدیمی ادامه داد: در هفته اول مسابقات به‌صورت دور حذفی و در هفته دوم به صورت استقامت، در دور سوم به صورت کری کینیوم و در هفته چهارم یک کیلومتر چهار کیلومتر در هفته پنجم سرعت و در هفته ششم در بابل اختتامیه برگزار می‌شود.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار، از بین نخبگان و دوچرخه‌سواران تیم مازندران از بین همین دوچرخه‌سواران برای مسابقات کشوری و باشگاه‌های کشور انتخاب می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: در دور سوم محمد یوسفی از رامسر، مرتضی شفیعی از شهرداری فریدونکنار و عادل ابوبیشه از بابل مقام اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد