رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امضای طرح کنارگذر ساحلی رامسر

 

امضای توافقنامه ساخت کنارگذر ساحلی رامسر

تهران / واحد مرکزی خبر/ اقتصادی 1390/10/03 مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی درباره آخرین وضع مزایده اپراتور دوم بندر شهیدرجایی گفت : مرحله دوم مزایده انجام شده است و حدود 20 روز دیگر پاکت قیمت ها ، بازگشایی و شرکت برنده معرفی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، سید عطاء اله صدر درباره بهره برداری از 104 طرح پیش بینی شده سازمان در سال جاری گفت : بخشی از این طرح ها به بهره برداری رسیده است و تا پایان سال ادامه می یابد.

صدر همچنین کاهش تعداد موج شکن هایی را که قرار است در سواحل جنوبی ساخته شود ، رد کرد و گفت : از 300 موج شکنی که قرار است در سواحل جنوب کشور ساخته شود ، تاکنون ساخت 120 نقطه قطعی و در 40 نقطه هم عملیاتی شده است. مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت : توافقنامه ساخت کنارگذر رامسر امضاء و به سرمایه گذار آن ابلاغ شده است.

صدر افزود : سرمایه گذار فرصت دارد در مدت شش ماه مطالعات خود را قطعی و تکمیل کند و بر اساس این مطالعات، پروژه را پیش ببرد.

وی افزود: همزمان با این مطالعات ، اموری مانند تملک زمین های واقع در تقاطع های ورودی و خروجی این کنارگذر اغاز می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سرمایه گذار به تجهیزکارگاه اقدام کرده است ، گفت : عملیات اجرایی ساخت کنارگذر رامسر به زودی به طور رسمی آغاز می شود و در مدت سه تا چهار سال ساخته خواهد شد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد