رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جای خالی مجتمع فرهنگی و هنری در رامسر

خبرگزاری فارس: تحقق کمک استاندار مازندران به خبرنگاران غرب مازندران  

جای خالی مجتمع فرهنگی و هنری در رامسر

در هفته جاری صورت می گیرد؛
تحقق کمک استاندار مازندران به خبرنگاران غرب مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از ارائه تجهیزات خبرنگاری به خبرنگاران غرب مازندران در قالب کمک استاندار مازندران به خبرنگاران غرب استان تا پنجم دی خبر داد.

 

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس ابراز داشت: کمک 30 میلیون تومانی استاندار مازندران در نشست با خبرنگاران غرب مازندران در قالب تجهیزات خبرنگاری اهدا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 30 میلیون تومان نیز از سوی استاندار مازندران به خبرنگاران شرق مازندران نیز اختصاص می‌یابد، گفت: شرایط ارائه این تجهیزات آماده و از پنجم دی در اختیار خبرنگاران غرب مازندران قرار می‌گیرد.
ابراهیمی با بیان اینکه به ساماندهی مناسب حوزه رسانه در غرب مازندران ابراز داشت: تمامی خبرنگاران غرب مازندران دارای بانک اطلاعاتی در اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و دارای شناسنامه فعالیت هستند.
وی بیان داشت: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در غرب مازندران در حوزه رسانه انجام شد، ارزیابی خبرنگاران براساس فعالیت بوده که ماهانه خبرنگاران فعالیت خود را در فرمی به نمایندگی خانه مطبوعات غرب استان تحویل داده و به صورت فصلی آمار فعالیت خبرنگاران از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: در غرب مازندران 150 خبرنگار دارای بانک اطلاعات در حوزه رسانه بوده که نسبت به اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها اقدام می‌کنند.
وی از مساعدت 3 میلیون تومانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به خبرنگار پیشکسوت رامسری خبر داد و گفت: این اداره 3 میلیون تومان کمک مالی برای درمان آقای مصباح که در بستر بیماری هستند کمک کرده و 500 هزار تومان نیز از سوی خانه مطبوعات به وی پرداخت شده است.
ابراهیمی ارائه عملکرد خبرنگاران به صورت ماهانه برای به‌روز رسانی بانک اطلاعات و کمک به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بررسی فعالیت‌های این قشر را ضروری خواند و گفت: نیاز است خبرنگاران برای پیگیری فعالیت‌های صنفی خود با اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و خانه مطبوعات همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تصریح کرد: عدم وجود مجتمع فرهنگی در شهرستان‌های رامسر، عباس‌آباد و چالوس یکی از مشکلات در این شهرستان‌ها است که با گذشت 33 سال از انقلاب این موضوع نگران کننده است و برای احداث این مجتمع‌ها نیازمند کمک و حمایت ویژه فرمانداران هستیم.
وی گفت: به دلیل حضور مستمر گردشگران، ورود فرهنگ‌های بیگانه و جلوگیری از ضربه‌زدن به فرهنگ بومی در شهرهای غرب مازندران نیازمند تقویت حوزه‌های فرهنگی هستیم.
وی در پایان گفت: در صورت تامین ساختمان اداری از سوی مسئولان شهرستان عباس‌آباد این اداره آمادگی استقرار نمایندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان دارد.
انتهای پیام/م20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد