رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معجزه باورنکردنی در رامسر رخ داد

 معجزه باورنکردنی در رامسر رخ داد

امام جمعه رامسر:
شیب تند اجرای هدفمندی یارانه‌ها مورد بررسی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها قرار نبود که با این شیب تند صورت پذیرد.

خبرگزاری فارس: شیب تند اجرای هدفمندی یارانه‌ها مورد بررسی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان رامسر بیان داشت: یک سال از اجرای قانون  هدفمند کردن یارانه‌ها گذشت که قاطبه ملت ایران در ارتباط با اصل قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اتفاق نظر داشته و البته اجرای آن برکات زیادی را نیز مانند صرفه‌جویی و کم شدن مصرف سرانه انرژی و کم شدن فاصله طبقاتی و... به همراه داشت.


وی ابراز داشت: از روز اول به نحوه اجرای این طرح اعتراض‌هایی وارد شد که دولت به انتقادات وارد شده در این بخش توجهی نکرد.


باقرزاده ادامه داد: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها قرار نبود که با این شیب تند صورت پذیرد و امروز مجلس نیز به نحوه اجرای آن اعتراض دارد و این امر باید مورد بررسی قرار گرفته تا شاهد چشیدن طعم شیرین اجرای این قانون باشیم.


این مسئودر ادامه اضافه کرد: مسئله اشتغال از جمله دغدغه‌های مهمی بود که در دستور کار دولت از آغاز سال جاری قرار گرفت و بنا شد تا 2.5 میلیون شغل ایجاد شود و این هدف بسیار خوب است، اما در عین حال باید با مردم صادقانه برخورد کرد.


خطیب جمعه رامسر تصریح کرد: اخیرا نیز از سوی مسئولان شهرستان رامسر اعلام شد که در 9 ماهه سال جاری یک‌هزار و 268 شغل در سطح شهرستان ایجاد شده که اگر این طور باشد باید گفت معجزه‌ای صورت گرفته و باور کردن آن برای اینجانب بسیار سخت است.


وی اذعان داشت: البته ممکن است تسهیلات و بیمه در این زمینه اختصاص داده شده باشد، اما اینکه این تعداد شغل ایجاد شده باشد جای بسی تامل دارد.


امام جمعه رامسر با تاکید براینکه باید با مردم صادق باشیم، متذکر شد: در آستانه هفته نهضت سواد‌آموزی قرار داریم که در این بخش در سطح شهرستان رامسر اقدامات مثبتی انجام شده تا جایی که رامسر جزء پنج شهر اول استان بوده که جا دارد از مسئولان مربوطه قدردانی کنیم.


انتهای پیام/ن

نظرات 1 + ارسال نظر
farhad شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 17:42

motasfam baray u k hamchin titriro baray in sohbathay sarasar dorogh mizarid.... mardom bicharh ramsar ghargh dar bikari v etiyad b anvah mavad shodan v ba shoghlhay kazeb fasli b a sili sorat khodshon ro sorkh ngah midarn .... mardomi k hamishe mord b mhri modirane mazandarani hastn v hich kasi b moshklatshon tavajo nmikone .... motasfam baray u k in akhbar ro enekas midin ... lotfan khabari dar mord zobalhai k to jangal rahaa mishan bnvisid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد