رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ارائه خدمات پزشکی کلینیک شفا با تعرفه دولتی در رامسر

عکس آرشیوی است

ارائه خدمات پزشکی کلینیک شفا با تعرفه دولتی در رامسر

رئیس دانشگاه پزشکی واحد بین‌الملل رامسر خبر داد:
ارائه خدمات پزشکی کلینیک شفا با تعرفه دولتی در رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پزشکی واحد بین‌الملل رامسر از ارائه خدمات پزشکی کلینیک شفا با تعرفه دولتی در شهر گردشگری جهان اسلام خبر داد.

عکس آرشیوی است
عکس آرشیوی است
-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مجتمع پزشکی تخصصی و فوق تخصصی شفا صبح امروز در واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی رامسر راه‌اندازی و افتتاح شد. 
رئیس دانشگاه پزشکی واحد بین‌الملل رامسر در مراسم افتتاح این مجتمع پزشکی گفت: وجود دانشگاه بین الملل به دلیل ورود دانشجوهایی با فرهنگ‌های مختلف، در رشد و توسعه علمی و فرهنگی شهرستان رامسر تاثیر بسزایی دارد.
محمدتقی هدایتی افزود: این کلینیک طوری طراحی شده که علاوه بر مستقر شدن پزشکان متخصص و فوق تخصص که با دانشگاه نیز همکاری دارند، با تعرفه دولتی به مردم رامسر و گردشگران در حوزه بهداشت و درمان خدمت‌رسانی می‌کند که البته پیش‌بینی می‌شود با افتتاح آن شاهد حضور مردم از غرب مازندران و شرق گیلان برای ارائه خدمات درمانی باشیم.
هدایتی ابراز داشت: کلینیک طوبی در ساری که چند سالی است در حال فعالیت است به عنوان کلینیک الگو در بازدید کارشناسان وزارتخانه بهداشت و درمان از آن مطرح شده و انتظار می‌رود که شهرستان رامسر نیز با توجه به امکانات و زمینه‌های ایجاد شده به پیشرفت بالایی در این زمینه دست یابد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلینیک شفا 20 پزشک را می‌تواند پوشش دهد و البته انتظارمان از تمام پزشکان متخصص شهرستان این است که در این امر خطیر که همان تامین سلامت مردم رامسر و گردشگران است ما را یاری کنند.
رئیس دانشگاه پزشکی واحد بین الملل رامسر، هدف اصلی این کلینیک را علاوه بر خدمت‌رسانی، آموزش دانشجویان اعلام کرد و ادامه داد: این کلینیک می‌تواند در کنار بیمارستان‌های آموزشی در راستای آموزش علمی دانشجویان نقش موثر و بسزایی ایفا کند.
وی بیان داشت: داروخانه 13 آبان و مرکز اطلاعات دارویی وابسته به کلینیک شفا نیز به‌زودی افتتاح می‌شود که می‌تواند منشاء خدمات مفیدی واقع شود.

* جایگاه رامسر در دنیا ارتقا یابددر ادامه وحید وزیرمقدم مشاور فرهنگی دانشگاه واحد بین‌الملل به جایگاه رامسر در دنیا اشاره کرد و گفت: با توجه به نگاه دنیا به رامسر و زیرساخت‌هایی که در حال حاضر در زمینه گردشگری در حال شکل‌گیری است نیاز است تا در بخش بهداشت و درمان نیز مجهز شده تا به ارائه خدمات مطلوب در تمامی حوزه‌های بپردازیم.
 
* سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان استفرماندار رامسر نیز در این مراسم تصریح کرد: یکی از نیازهای ضروری مردم رامسر و شهرستان‌های اطراف، سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان است تا با سلامت افراد جامعه، جامعه‌ای پویا داشته باشیم.
محمد صالح رضاخانی به پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد فضای مناسب برای دانشگاه واحد بین الملل، احداث ساختمان جدید جایگزین امام سجاد(ع) فعلی که قدمت 40 ساله دارد و احداث ساختمان دانشکده پرستاری ضروری است. 
وی خاطرنشان کرد: به‌دور از هرگونه حواشی و مسائل جانبی در حال اجرای پروژه‌های شهرستان رامسر هستیم و از صاحب‌نظران می‌خواهیم اگر در مراحل اجرای پروژه‌ها ایرادی می‌بینند آن را به مسئولان گوشزد کنند.
رضاخانی با تاکید بر اینکه مدیریت فرمانداری هیچگاه نمی‌پذیرد که در صورت مهیا بودن فرصت‌ها و زمینه‌های مناسب در انجام پروژه‌ای، آن پروژه با تاخیر و با روند کندی صورت گیرد، اذعان داشت: ما خودمان را مکلف می‌دانیم که به گونه‌ای کاملاً شفاف، با دلایل مستند پاسخگوی مردم باشیم که البته این امر جزء سیاست‌های تغییرناپذیر ما تا زمان تصدی‌گری فرمانداری رامسر است.
انتهای پیام/ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد