رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مرتضی رضوانی از تیم تله کابین رامسر با 246 امتیاز پیشتاز مسابقات


مرتضی رضوانی از تیم تله کابین رامسر با 246 امتیاز پیشتاز مسابقات شد
خدادادی در گفتگو با مهر:
مرحله چهارم لیگ دوچرخه سواری مازندران در بابلسر برگزار می شود
ساری - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران، از برگزاری مرحله چهارم لیگ دوچرخه سواری باشگاه های مازندران در بابلسر خبر داد.

سید تقی خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحله چهارم این مسابقات در بخش هزار متر و چهار هزار متر سرعت به میزبانی هیئت دوچرخه سواری بابلسر در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله چهارم ششمین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری مازندران با عنوان گرامیداشت مرحوم میثاقی دوچرخه سوار فقید مازندرانی، 50 دوچرخه سوار در قالب 10 تیم با هم رقابت خواهند کرد.
 
دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران اضافه کرد: در این مسابقات تیم های فروشگاه دوچرخه ملی پوشان بابلسر، پیتزا نارنج رامسر، شهرداری فریدونکنار، سایپا تنکابن، تله کابین رامسر، میثاقی بابل، هیئت بهشهر، هیئت فریدونکنار و هیئت چالوس و بابلسر حضور دارند.
 
خدادادی اضافه کرد: در پایان مرحله سوم این مسابقات که در رشته کری تریوم به مسافت 40 کیلومتر هفته گذشته در فریدونکنار برگزار شد، تیم سایپا تنکابن با کسب 430 امتیاز در صدر ایستاد و تیم های پیتزانارنج و تله کابین رامسر با 362 و 360 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
وی یادآور شد: در نتایج کلی سه مرحله در بخش انفرادی مرتضی رضوانی از تیم تله کابین رامسر با 246 امتیاز پیشتاز مسابقات شد و پس از این رکاب زن  امین پورنجف  از تیم سایپا تنکابن با 207 امتیاز نزدیکترین تعقیب کننده صدرنشین است و محمد یوسفی از تیم پیتزا نارنج رامسر با 178 امتیاز سوم است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد