رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پاسخ به چند تن از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه را

پاسخ به چند تن از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس آباد

از زمان اعلام آمادگی رامسرنیوز برای انعکاس اخبار، تحلیل ها و نظرات مردم در باره نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، تعدادی از کاندیداها و هواداران کاندیداهای حوزه انتخابیه مذکور با ارسال ایمیل هایی اعلام همکاری کردند و در عین حال  سوالاتی هم مطرح کردند.

یکی از این عزیزان پرسیدند که شما در این انتخابات از چه جناح یا کاندیدایی حمایت می کنید و از ما خواستند که با شفافیت تمام جواب بدهیم.

جواب: رامسرنیوز به عنوان نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر بارها اعلام کرده است که نگاهی مستقل از همه جناح ها و افراد به مسائل اقتصادی - اجتماعی - سیاسی و فرهنگی دارد و تنها به توسعه و پیشرفت رامسر و رسیدن به جایگاه واقعی که در شان این شهرستان زیبا و دارای بیشترین امکانات خدادادی است می اندیشد و به هیچ جناح یا حزب و یا گروه و حتی فرد سیاسی با گرایشی خاص تعلق ندارد.

تنها به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم عزیز شهرستان رامسر توجه داریم و از مسائل جناحی دور هستیم.

سوال دیگری که یکی دیگر از این عزیزان داشتند این بود که چرا از ابتدای فعالیت رامسرنیوز عکس و خبرهای آقای مشایی در صفحه اصلی تبلیغ می شود؟

جواب: آقای مهندس اسفندیار رحیم مشایی به عنوان یکی از رامسری های موفقی که توانسته با تلاش شبانه روزی خود به مدارج عالی کشور برسد برای ما ارزشمند هستند و ما برای ایشان احترام قائلیم و دوست داریم شهروندان عزیز رامسری در جریان اخبار ایشان باشند.

سوال: چرا بعضی از اخبار رامسر را پوشش نمی دهید؟

جواب: منظور از بعضی را مشخص کنید بهتر جواب می دهیم. تا آنجایی که توان داریم به انعکاس اخبار و تحلیل های خبری مربوط به رامسر و رامسری ها اهتمام داریم و یادمان نیست خبری را از نظر دور داشته باشیم مگر به سهو.

سوال: آیا تمایل دارید برای یک کاندیدای خاص تبلیغ کنید و در مقابل پول دریافت کنید؟

جواب: خیر. ما آمادگی داریم در باره همه کاندیداها اطلاع رسانی کنیم بدون هیچ نظر و توقعی و تنها بخاطر مردم و آگاهی دادن به آنها.

سوال: چه تعداد بازدید کننده دارید؟

جواب: به قول بعضی از رسانه ای ها تعداد مخاطبان رسانه ها مانند سن خانم ها سر نگو است و ما نمی توانیم تعداد دقیق بازدید کنندگان را اعلام کنیم ولی به لطف خدا و توجه مخاطبان، خیلی خوب و چشمگیر و البته  رو به  افزایش است.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد