رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

یادواره شهدای دانشجو و طلبه در رامسر برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره‌های شهدا چراغ راه سعادت ایران اسلامی است
یادواره شهدای دانشجو و طلبه در رامسر برگزار شد
جانشین سابق عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه:
یادواره‌های شهدا چراغ راه سعادت ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب می‌شود که راهمان را گم نکنیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، یادواره شهدای دانشجو و طلبه صبح امروز همزمان با سالروز  شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور روسای دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها، جمع زیادی از دانشجویان بسیجی و خانواده‌های معظم شهدا در کانون شهید  سلیمان‌نژاد شهرستان رامسر برگزار شد.


جانشین سابق عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور در این مراسم گفت: مسئله ولایت تا جایی مهم است که خداوند برای پیامبر (ص) جانشین تعیین کرد و در واقعه غدیر خم، پیغمبر اکرم(ص) حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود از سوی خدا به مردم معرفی کرد.


مهدی محمدی در ادامه با اشاره به اینکه مردم آن زمان اگر چه بعد از 70 روز خلف وعده کردند و از علی دور شدند اما مسئله ولایت در همه زمان بسیار حائز اهمیت بوده و هست، اظهار داشت: اکنون نیز در دوران غیبت امام معصوم، جایگاه ولایت فقیه بسیار ارزشمند بوده است.


محدی ادامه داد: ولی امر ما جامع الشرایط است که البته در زمان کنونی نیز در کشور ما بعضی از یاران ولی فقیه که در گذشته از دوستان ایشان محسوب می‌شدند، اکنون از ایشان دور شده و با انجام اقداماتی ناشایست اهداف ناپسندی را دنبال می‌کنند ولی باید بدانند که مردم ایران همواره حامی ولایت فقیه در تمامی زمینه‌ها هستند.


محمدی در پایان سخنان خود با تشریح جایگاه رفیع شهدا، بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب می‌شود که راهمان را گم نکنیم و فراموش نکنیم که شهدای‌مان خون خود را در دفاع از وطن، امام و گوش دادن به فرامین ولی فقیه فدا کردند.


انتهای پیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد