رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طرح توسعه کتابخانه احمری‌نژاد کتالم رامسر

خبرگزاری فارس: پرداخت حق عضویت 19 هزار مازندرانی در کتابخانه‌ها 

طرح توسعه کتابخانه احمری‌نژاد کتالم رامسر

توسط خیران صورت گرفت؛
پرداخت حق عضویت 19 هزار مازندرانی در کتابخانه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: در هفته کتاب و با مشارکت خیران به‌ویژه شهرداران، 19 هزار نفر به عضویت کتابخانه‌های عمومی مازندران درآمدند.

 

محمد اسماعیل امامزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری عملکرد کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب امسال را رضایت‌بخش توصیف کرد.
وی گفت: طی هفته کتاب فضای حاکم بر مازندران متاثر از کتاب و کتابخوانی بود و کتابداران با اجرای برنامه‌های متنوع سعی کردند تا افکار عمومی جامعه معطوف به کتاب و واقعیت‌های تلخ و شیرین این حوزه فرهنگی شود که صدا و سیما، ائمه جمعه و جماعات، مسئولان، دانش‌آموزان و اولیای آنها در این موفقیت و توجه به کتاب و کتابخانه نقش مهمی داشته‌اند.
امامزاده با اشاره به تشکیل ستاد هفته کتاب در استان و شهرستان‌ها و حضور فعالانه مسئولان به‌‌ویژه فرمانداران در این ستادها و چاپ بروشورها و نصب صدها تراکت و بنر و پخش برنامه‌های متعدد از سوی صداو سیما افزود: هفته کتاب با به صدا در آمدن زنگ مطالعه در همه مدارس استان طی مراسمی آغاز شد و با اجرای برنامه‌هایی از جمله جلسات نقد و بررسی کتاب با موضوع بیداری اسلامی، برنامه‌های فرهنگی انجمن‌های ادبی کتابخانه‌ها و خوشنویسان، مسابقات کتابخوانی و نقاشی، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار در 30 کتابخانه عمومی به مدت یک هفته با 35 هزار عنوان و 85 هزار و 600 نسخه کتاب و بازدید 50 هزار نفر از این نمایشگاه‌ها ادامه یافت.
وی در ادامه ابراز داشت: جشن ویژه هفته کتاب و جشن ولایت و غدیر و گردهمایی اعضای انجمن‌های کتابخانه‌ها و تجلیل از کتابخوانان، شهرداران، خیران و کتابداران برتر و حضور کتابداران در نماز جمعه شهرهای مربوطه و سخنرانی روسای کتابخانه‌های شهرستان‌ها در نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته کتاب مازندران بوده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران برپایی چادرهای جمع‌آوری کتب اهدایی مردم توسط هلال احمر در شهرهای مختلف استان و جمع‌آوری 8 هزار و 109 جلد کتاب را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: در هفته کتاب کلنگ احداث کتابخانه عمومی ایزدشهر و توسعه کتابخانه احمری‌نژاد کتالم رامسر به زمین زده شد که با همکاری خیران و مسئولان پروژه‌های کتابخانه‌ای این استان با شتاب هرچه بیشتر به انجام رسد.
وی تقبل حق عضویت‌ها در هفته کتاب از سوی خیران و شهرداران و دیگر مسئولان را از برکات هفته کتاب امسال دانست و گفت: در هفته کتاب بیش از 19 هزار نفر به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی استان درآمدند که حق عضویت آنان توسط خیران پرداخت شد.
این مسئول فرهنگی، تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان بازدیدکننده از بخش‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب را 20 هزار و 200 نفر ذکر کرد و گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای درباره سیر مطالعاتی، نحوه مطالعه، یادگیری و مشاوره‌های آموزشی و شرکت بیش از 3 هزار نفر در مسابقه مکتوب و آنلاین بر کرانه غدیر ویژه عید بزرگ ولایت و امامت و راهپیمایی نمادین دانش‌آموزان دبستانی بخشی از فعالیت‌های هفته کتاب کتابخانه‌های عمومی استان مازندران بوده است.
انتهای پیام/ن۲۰

نظرات 1 + ارسال نظر
اول ضمیرمفردغائب کجایی؟؟ سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:36 http://www.C100o13yar.blogfa.com

و چه سخت است زمانی که کسانی به نا حق به قومیت ما توهین می کنند تلخ تر زمانی است که این توهین در بین افراد متداول شود و ...
-------------
سلام دوست عزیز موضوع این پستم رو اختصاص دادم به چگونگی تولد یافتن جمله ی یه روز یه ترک - یه رشتی - یه اصفهانی یه ...
دوست داشتین بدونید این جمله چه جوری متولد شده تشریف بیارین
یاحق[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد