رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدعیان توسعه شهر رامسر کجایند

مدعیان توسعه شهر رامسر کجایند

مدعیان توسعه شهر کجایند.


همانطور که قبلاً به آگاهی خوانندگان عزیز رسانده شد  برای دومین بار طی حدود یک سال اخیر بخشی از بلوار دریای رامسر با حکم قضایی دادگاهی در مرکز استان مسدود شد.
دراین خصوص وبلاگ فریاد رامسر با نگاهی دیگر به این موضوع پرداخته و با انتقاد از سازمانهای غیررسمی و مردم نهاد رامسر که همیشه خود را بعنوان پیشتاز  توسعه و پیشرفت رامسر معرفی می نمایند از آنان می خواهد وظیفه خود را بعنوان یک نهادی که از دل مردم ب
مدعیان توسعه شهر کجایندرخاسته ایفا نماید این وبلاگ در ادامه می نویسد دوستان اهل فکر رامسر که برای توسعه شهر سینه می درانند ! این N.G.O هایی که  دم از پیشرفت و توسعه رامسر حرف می زنند کجا سر گزیده اند ؟.

مدعیان توسعه شهر سیمینار ، همایش و... می گیرند . فقط کاغذ پراکنی می کنند . چرا این شورای هماهنگی تشکلهای  مردم نهاد رامسر خفته است ؟. نکند از ترس اینکه اینهم سیاسی باشد پا پیش نمی گذارند.  این سینه چاکان این مدعیان کجایند .که  عنوان کانون دوستی و توسعه شهر را بدوش می کشند . نکند این موضوع در ظرفیت آنان کوچک است . وارد عرصه نمی شوند . مگر کنار دست همان خلیج خلج نیست . مگر هر از گاهی  در آن مکان انواع مراسم ها را نمی گیرند ؟ نکند با هم چهارتا قصه گوئی ها و ... خود را پدر N.G.O و رامسر دانستن ، . با افتخار به ثبت رسانیدن آن در استان خود را از این گونه مسائل دور نگه می دارند .  اها نکند هیچ ربطی ندارد فقط قصد نقد لفافه دارند ؟ !!!!

  انتظار می رود این مدعیان اگر ...... نیستند در این عرصه وارد شده و به کمک شهر بشتابند .

  دلم بدرد آمد ، این گونه سرمایه را با شخم زدن کمربندی و ... بردن آبروی رامسر هستند .

 راستی نکند برای رفع این معضل کاندیداهای نهمین دوره مجلس هم از این آب گل آلود هم بهره تکمیل سخنرانی و یا وعده هایی می شود ؟ !

http://www.daryadim.com/index.php?go=shownews&id=1823&culture


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد