رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اردوگاه رامسر از 70 هزار دانش آموز پذیرایی می کند

اردوگاه رامسر از 70 هزار دانش آموز پذیرایی می کند

محمدی خواستار شد:
مدارس خراسان رضوی پنج شنبه ها تعطیل نشوند
مشهد - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امیدواریم پنج شنبه ها مدارس در این استان تعطیل نشود تا آموزش و پرورش این روز را به مباحث تربیتی و فرهنگی دانش آموزان اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم محمدی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد در خصوص ایجاد و راه اندازی اردوگاه فرهنگی و زیارتی بیان کرد: اردوگاه رامسر از 70 هزار دانش آموز پذیرایی می کند اما اردوگاه ثامن تنها می تواند پذیرای 290 هزار دانش آموز باشد.

وی افزود: امیدواریم زیر ساخت هایی فراهم شود تا یک اردوگاه و شهرک فرهنگی و زیارتی در مشهد ایجاد شود.

وی در خصوص طرح شهروند و خانواده بیان داشت: این طرح در دوره چهارم با 100 هزار نفر مخاطب شروع می شود که در این طرح کتابی ویژه دانش اموز، معلم و مربی تهیه شده و به دلیل تاثیر گذاری نقش مهمی را در راستای چگونگی برخورد دانش آموز با زائرین و شهروندان فراهم می کند.

وی با بیان اینکه در بحث اوقات فراغت 6 هزار مربی به کار گرفته شده افزود: 40 میلیون تومان به غنی سازی اوغات فراغت اختصاص داده شده این در حالی است که سال جاری آموزش و پرورش 800 میلیون تومان در این زمینه هزینه کرده است.

وی تاکید کرد: هزار و 700 پایگاه فراغت به 2 هزار پایگاه افزایش یافته است و آموزش و پرورش قراردادهایی را با سازمان ها و دستگاه های مختلف در راستای غنی سازی فراغت دانش آموزان به امضا رسانده است.

وی در خصوص اعتکاف دانش آموزش نیز بیان کرد: سال جاری 10 هزار دانش آموز اعتکاف کرده و به فرایض دینی و معنوی در ماه مبارک رمضان پرداختند.

محمدی در زمینه موفقیت های دانش آموزان استان در حوزه های مختلف بیان کرد: دانش آموزان در جشنواره جوان خوارزمی با 6 طرح بر گزیده رتبه دو کشور را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در بحث ستاد اقامه نماز نیز رتبه اول و در مورد فعالیت های مشاوره و بهداشت روانی رتبه دوم کشور را بدست آوردند.

محمدی با بیان این مطلب که کارهای مشارکتی در استان با حوزه علمیه و سایر دستگاه ها انجام شده افزود: اعزام طلاب به مدارس تبلیغات اسلامی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی به دانش آموزان صورت گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد