رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:ربا در امور بانکی کشور ریشه‌کن شود

خبرگزاری فارس: ربا در امور بانکی کشور ریشه‌کن شود
امام جمعه رامسر:
ربا در امور بانکی کشور ریشه‌کن شود

امام جمعه رامسر:
ربا در امور بانکی کشور ریشه‌کن شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر از برخی بانک‌ها درباره اخذ دیرکرد و یا جریمه وام‌ها انتقاد کرد و گفت: مسئله ربا با جدیت در امور بانکی ما پیگیری شده و ریشه کن شود.



به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، از برخی بانک‌ها درباره اخذ دیرکرد و یا جریمه وام‌ها انتقاد کرد و اظهار داشت: امور بانکی در کشور ما به مسایل شرعی گره خورده است و کشوری هستیم که در اجرای نظام بانکی بدون ربا حرکت‌های خوبی انجام داده‌ایم، اما باید مسئله ربا با جدیت در امور بانکی ما پیگیری شده و ریشه کن شود.
وی افزود: با توجه به اینکه مدیرعامل بانک مرکزی اعلام کردند که مراحل پرداخت وام‌های کمتر از 10 میلیون تومان با یک ضامن انجام گیرد اما چنین بخشنامه‌ای هنوز به بانک‌ها ارسال نشده است.
امام جمعه رامسر به جذب سرمایه‌گذاران خصوصی برای توسعه بخش گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: تسهیلات لازم برای جذب سرمایه‌گذار منطبق با قانون جاری کشور باید بیش از گذشته در غرب مازندران در نظر گرفته شود زیرا بیشتر سرمایه‌گذاران به دلیل طولانی بودن نظام بوروکراسی از سرمایه‌گذاری دلسرد می‌شوند.
وی با بیان اینکه تنها 26 درصد از راه‌های روستایی که یک زیرساخت و ظرفیت بکر برای امر گردشگری محسوب می‌شوند، آسفالت است، خاطرنشان کرد: اصلاح راه‌های روستایی از واجبات بوده که این امر حمایت جدی دولت را می‌طلبد.
حسینی به کسب رای اعتماد مجدد وزیر اقتصاد از مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ما این موضوع را به فال نیک گرفته و برای وی ادامه راه در وزارتی مهم چون وزارت اقتصاد و دارایی آرزوی توفیق داریم.
وی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی در دوره ایشان به اجرای طرح‌های مهمی پرداخت که هدفمند کردن یارانه‌ها از جمله این طرح‌ها بوده که تاکنون با موفقیت انجام شده است.
انتهای پیام/ح20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد