رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فواید تحریم از نگاه وزیر اقتصاد در رامسر

فواید تحریم از نگاه وزیر اقتصاد در رامسر

وزیراقتصاد:تحریم برای مایک فرصت ودستیابی به ظرفیت جدیداست حسینی: روشن ترین پیام اصل 44 قانون اساسی که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد آن است که باید شیوه اقتصاد کشور دگرگون شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر ضرورت ایجاد ظرفیت ها و سرمایه گذاری بیشتر در کشور گفت: مشکلات کشور را باید با همدلی و وحدت حل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، سیدشمس الدین حسینی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر افزود : اگر بخواهیم درآمد مردم افزایش یابد، باید سرمایه گذاری بیشتری در کشور صورت گیرد.

وی اظهار داشت: بیش از آنکه ما دغدغه بودجه های عمرانی داشته باشیم باید به سمت ایجاد ظرفیتها و شکار فرصت های سرمایه گذاری باشیم و سرمایه گذاران را حمایت کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی یادآور شد: روشن ترین پیام اصل 44 قانون اساسی که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد آن است که باید شیوه اقتصاد کشور دگرگون شود.

حسینی با تاکید بر تلاش بیشتر همه خدمتگزاران در دولت ، تصریح کرد : سیاست های کلی منشور ماست و همه مدیران باید به پیام ها و جهت گیری های آن توجه نمایند و یکی از این کارها سپردن امور به دست مردم است.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال جهاد اقتصادی نامیدند و همه باید با همدلی و وحدت بر مشکلات غلبه و تدبیر کنیم و این را بدانیم که کشور در شرایط خاص مدیریت می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در دومین سال تحریم به سر می برد که از دید ما یک فرصت است و تاکنون در این مسیر به ظرفیتهای جدیدی دست یافتیم.

وی از تدوین لایحه اصلاح نظام بانکی خبر داد و گفت: اکنون لایحه اصلاح نظام بانکی تدوین و در معرص دید نخبگان بوده و در این راه، عزم ما جدی است.

وی افزود : امروز جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که قانون بانکداری بدون ربا را نوشته است و باید از این فرصتها بهره برد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی،بعد از جلسه شورای اداری در شهرستان های رامسر و تنکابن در دیدار چهره به چهره، مشکلات شماری از اهالی و سرمایه گذاران منطقه را رسیدگی و برای حل مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد