رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابوالفتح نیکنام:وزارت اقتصاد به دبیرخانه امور صنفی بانکها تبدیل

 

ابوالفتح نیکنام: 

وزارت اقتصاد به دبیرخانه امور صنفی بانکها تبدیل شده است

نیکنام اعلام کرد:
وزارت اقتصاد به دبیرخانه امور صنفی بانکها تبدیل شده است
ساری - خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به دور شدن وزارت اقتصاد و بانکها از وظایف اصلیشان، اظهار داشت: وزارت اقتصاد و دارایی به دبیرخانه امور صنفی بانکها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفتح نیکنام ظهر شنبه در جمع فعالان صنعتی مازندران در اتاق بازرگانی ساری افزود: متاسفانه سیستم بانکی امروز کشور به سیستمی فشل تبدیل و وزارت اقتصاد دچار روزمرگی شده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه وزارت اقتصاد ببه قوت و ضعف و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی واقف نبوده و تسهیلات به صورت غیراصولی به واحدها پرداخت می شود.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنعت مهم ترین فعالیت اقتصادی کشور است، تصریح کرد: دشمن هدف اصلی خود را در صدمه زدن به تولید کشور برنامه ریزی کرده است.

نیکنام با بیان اینکه سیستم بانکی روی شاخ نشسته و بن شاخ را می برد، یادآور شد: متاسفانه روندی که سیستم بانکی کشور سپری می کند، بسیار وحشتناک بوده و به ناکجا آباد می رود.

وی با اعلام اینکه روش اعطای تسهیلات در سیستم بانکی کشور به واحدهای تولیدی حساب شده نیست، افزود: طلب سرمایه در کشور از سوی بانکها در ایران روش صحیحی نیست.

به گزارش مهر، تعدادی از مسئولان واحدهای صنعتی مازندران در این جلسه خواستار اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی استان شده و از دولت خواسته تا نسبت به اعطای یارانه های حمایتی به واحدهای تولیدی کشور و مازندران تسریع بخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد