رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که همچون مدرس زندگ

خبرگزاری فارس: نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که همچون مدرس زندگی کنند 

امام جمعه رامسر:

نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که همچون مدرس زندگی کنند

امام جمعه رامسر:

نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که همچون مدرس زندگی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: باید دقت کنیم که نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که همچون مدرس زندگی کنند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر گفت: عدم رعایت شئونات دینی در هیئت‌ها وارد شده که با عزاداری امام حسین (ع) قابل قبول نیست.
وی ابراز داشت: حضور زنانی که بسیار نامناسب در این هیئت‌ها حاضر می‌شوند زیبنده نیست و چشم‌ها را آلوده می‌کند و حواس‌ها را پرت می‌کند.
باقرزاده ادامه داد: ساعات عزاداری را باید طوری تنظیم کرد که مزاحمت برای مردم ایجاد نشود.
این مسئول خاطرشان کرد: چندسالی است که در قالب ایجاد تکایای خارج از مساجد و بدور از معارف دینی، عزاداری امام حسین(ع) را به برخی مشکلات دچار کرده و جوانان را از مساجد که کانون معرفت و خداشناسی است فاصله می‌گیرند.
امام جمعه رامسر تصریح کرد: گویندگان، مبلغان و مداحان باید در مداحی و سخنرانی‌های خود مواظب شایعه پراکنی باشند و حقایق را به خرافه تبدیل نکنند و از خرافه‌گویی به شدت بپرهیزند و مسئولان هیئت‌ها در جلوگیری از این مسائل مسئولیت سنگینی دارند.
وی همچنین با اشاره به روز مجلس و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس بیان داشت: اگر بخواهیم از نظر امام راحل نماینده‌ای انتخاب کنیم باید مدرس را مثال بزنیم و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم باید دقت کنیم که نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که همچون مدرس زندگی کنند.
باقرزاده در ارزیابی از مجلس هشتم اذعان داشت: گرچه این مجلس نقاط ضعفی هم داشته،‌ اما تصمیم گیری بسیار خوب استکبارستیزانه در مقابل انگلیس از نقاط مثبت این مجلس بوده است.
وی با اشاره به اینکه همیشه یک ضلع ثابت جنایت در ایران، انگلیس بود، یادآور شد: در فتنه 88 سفارت انگلستان در ایران کانون فتنه بود و بعضی از ستادهای انتخاباتی رابطه تنگاتنگ با سفارت انگلستان داشتند.
خطیب جمعه رامسر بیان داشت: در هفته گذشته شاهد بودیم که با رای قاطع مجلس و حمایت همه‌جانبه مردم سفارت انگلیس به کجا کشیده شد، اما باید توجه داشته باشیم که در چارچوب ولایت فقیه حرکت کنیم و از این حرکت دانشجوها و مجلس هم قدردانی می‌کنیم.
این مسئول گفت: 16 آذر روز دانشجو با 11 محرم همراه شده است و شکل‌گیری اولین جنبش دانشجویان ریشه در ماهیت ضد استکباری داشت و امروز هم بعضی‌ها تلاش می‌کنند دانشجویان را از این مسیر خارج کنند، اما هوشیاری دانشجویان ما این اجازه را به کسی نمی‌دهند.
باقرزاده با اشاره به برخی از فضاهای جوسازی جریان انحرافی در فضاهای مجازی اذعان داشت: باید بگویم که نشر اخبار دروغ و ناشایست زیبنده نیست و خدا را شکر هیچ کمکی از سوی هیئت دولت به ائمه جمعه و زندگی شخصی وی نشده است.
انتهای پیام/ن۲۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد