رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خسارت ۵/۵ میلیارد ریالی به محورهای روستایی شهرستان رامسر

خسارت ۵/۵ میلیارد ریالی به محورهای روستایی شهرستان رامسر
ایلنا: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رامسر از خسارت ۵/۵ میلیارد ریالی به جسم راه و ابنیه های فنی بیش از ۲۰ محور روستایی این شهرستان در پی وقوع بارشهای سنگین پاییزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهندس هادی رمضانی رئیس اداره راه وترابری شهرستان رامسر با بیان این مطلب افزود : در پی وقوع بارشهای شدید پاییزه در مازندران خسارات شدیدی به جسم راه و ابنیه های فنی بیش از ۲۰ محور روستایی این شهرستان وارد شده که بر اساس بررسی های به عمل آمده ، مبلغی بالغ بر ۵/۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

مهندس رمضانی در ادامه خاطر نشان ساخت : آبروها – علائم ایمنی - جسم راه – پل های موجود - شانه و بدنه راه بیشترین مواردی بودند که متحمل خسارت شده اند.

رئیس اداره راه وترابری شهرستان رامسر در ادامه به محورهای روستایی که متحمل خسارت شده اند اشاره و تصریح کرد : محورهای روستایی لیماکش ، تمل _ کیت ، پتک_ دیوان ارباء ، لتر ، طالش سرا ، توساکتی و وانکو از جمله محورهای هستند که بر اثر بارشهای سنگین اخیر دچار تخریب و خرابی شدند.

مهندس رمضانی در ادامه نیز به عملیات راهداری زمستانی این اداره اشاره و خاطر نشان کرد : علاوه بر بهسازی و بازگشایی و ترمیم محورهای حادثه دیده این اداره اقدامات گسترده و درخور توجه ای در زمینه راهداری زمستانی در دستور کار داشته که بیشتر عملیات و اقدامات در سطح محورهای کوهستانی اشکورات ، جنت رودبار و جواهر ده می باشد.

شایان ذکر است شهرستان رامسر به دلیل موقعیت و شرایط جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی یکی از شهرستان های پرترافیک و پرتردد استان محسوب می شود.

پایان پیام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد