رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

باند فرودگاه رامسر یکی از بهترین باندهای فرودگاهی‌ جهان می‌شود

خبرگزاری فارس: باند فرودگاه رامسر یکی از بهترین باندهای فرودگاهی‌ جهان می‌شود

باند فرودگاه رامسر یکی از بهترین باندهای فرودگاهی‌ جهان می‌شود

رئیس فرودگاه رامسر:
باند فرودگاه رامسر یکی از بهترین باندهای فرودگاهی‌ جهان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فرودگاه رامسر گفت: با توجه به تعهدات شرکت خانه گسترگیل قرار است که باند فرودگاه رامسر در ساحل شهر فرودگاهی رامسر که یکی از بهترین فرودگاه‌های جهان است تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدباقر شریفی‌اسدی در نشست خبری که با حضور پیمانکار این پروژه برگزار شد با اشاره به اینکه افتتاح پروژه بین‌المللی فرودگاه رامسر در آینده نزدیک می‌تواند در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و گردشگری و ایجاد اشتغال نقش بسزایی در منطقه ایفا کند، بیان داشت: برای این پروژه دو مصوبه در سفر اول ریاست جمهور درباره توسعه فرودگاه مورد تصویب هیئت دولت قرار گرفت که احداث جایگاه سوخت‌گیری هواپیمایی و توسعه فرودگاه بوده است.


وی گفت: جایگاه سوخت‌گیری آن در سال گذشته با حضور وزیر امور خارجه وقت به بهره‌برداری رسید و توسعه فرودگاه رامسر در بخش‌های دیگر نیز با تلاش شبانه‌روزی دو شرکت بزرگ خانه گسترگیل و شرکت راهسازی و ساختمانی 115 هم اکنون با سرعت بالایی درحال اجرا و ساخت است.


شریفی‌اسدی ادامه داد: شرکت‌های منتخب برای اجرای پروژه‌های فرودگاه رامسر از جمله شرکت‌های بزرگ و معتبر ملی و بین‌المللی هستند که علاوه بر انجام پروژه‌های بزرگ در داخل کشور همچنین در سطح فراملی نیز پروژه‌های ساختمانی و عمرانی زیادی را در دست اجرا دارند و یا ساخته‌اند.


رئیس فرودگاه رامسر با اشاره به طرح تطویل باند فرودگاه رامسر، عنوان کرد: با توجه به تعهدات شرکت خانه گسترگیل قرار است که باند فرودگاه رامسر به طول 2 هزار و 700 متر در ساحل زیبای شهر فرودگاهی رامسر که یکی از منحصربه ‌فردترین فرودگاه‌های جهان است تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.


وی تصریح کرد: درراستای طرح توسعه فرودگاه رامسر شرکت راهسازی و ساختمانی 115، پیمانکار(ای.پی.سی) اجرا و ساخت ترمینال، تکنیکال بلاک، برج مراقبت، رمپ پروازی، مسیر خزش هواپیما، سیستم‌های ناوبری، سیستم‌های روشنایی، طراحی سطوح پروازی و بطور کلی اجرای طرح جامع فرودگاهی را به غیر از ساخت باند فرودگاه به عهده دارد.


شریفی‌اسدی در پایان با قدردانی از مسئولانی که در امر توسعه فرودگاه رامسر، تلاش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت کلیه مسئولان مرتبط و اینکه عملیات توسعه فرودگاه رامسر به عنوان یک شهر فرودگاهی و بین المللی به سرعت در حال اجرا است و در آینده نزدیک پروژه‌های فاز نخست افتتاح خواهد شد از مسئولان امر انتظار می‌رود برای توسعه زیرساخت‌ها و مهیا کردن امکانات رفاهی، تفریحی و توریستی یک شهر فرودگاهی همگام با توسعه فرودگاه اقدام کنند.


انتهای پیام/ن۲۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد