رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فعالیت های هلال احمر رامسر در مازندران

خبرگزاری فارس: اجرای 40 پروژه داوطلبی توسط هلال احمر مازندران /برگزاری انتخابات شورای اجرایی هلال احمر اردیبهشت 91
فعالیت های هلال احمر رامسر در مازندران
معاون جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:
اجرای 40 پروژه داوطلبی توسط هلال احمر مازندران /برگزاری انتخابات شورای اجرایی هلال احمر اردیبهشت 91

خبرگزاری فارس: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از اجرای 40 پروژه توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران در سال جاری خبر داد.


غلامرضا الیاسی در حاشیه برگزاری همایش منطقه‌ای شرق مازندران که به میزبانی بهشهر در باغ ملی عباس‌آباد برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر مازندران در راستای کمک به حادثه‌دیدگان و دستگیری از نیازمندان و ایجاد صلح و دوستی، فعالیت‌های خود را توسط گروه‌های چهارگانه شامل مشارکت، مهارت، هدایت و حمایت انجام می‌دهد.


وی با اشاره به وجود 7 هزار عضو فعال در جمعیت هلال احمر مازندران، خاطرنشان کرد: همه این افراد خالصانه قدم در راهی بزرگ گذاشتند تا به یاری همنوعان خود بشتابند به‌طوریکه از ابتدای سال جاری تاکنون جمعیت داوطلبان هلال احمر استان توانست 40 پروژه عمرانی و رفاهی را برای گروه هدف انجام دهد.


الیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به یکی از برنامه‌های مهمی که جمعیت هلال احمر در پیش رو دارد اشاره کرد و افزود: انتخابات اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر مازندران 22 اردیبهشت 91 برگزار می‌شود که مقدمات آن انجام و اعضای ستاد اجرایی انتخاب شدند.


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه برنامه‌های امسال روز جهانی داوطلبان به‌صورت منطقه‌ای برگزار شده است، تصریح کرد: همایش داوطلبان، خیران، رابطان محلات، اعضای شورای داوطلبان و شورای اجرایی شهرستان‌های بابل، بندپی، قائمشهر و سوادکوه با مرکزیت قائمشهر برگزار شد، همایشی دیگر با حضور شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد در آمل برگزار شد و همایش منطقه شرق مازندران با حضور شهرستان‌های ساری، نکا، بهشهر و گلوگاه در بهشهر انجام شد.


وی در پایان گفت: همایش دیگری هم در دهم آذرماه به میزبانی تنکابن و با حضور فعالان جمعیت هلال احمر شهرستان‌های نوشهر، چالوس، رامسر و تنکابن برگزار می‌شود.


انتهای پیام/غ20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد