رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

همایش بزرگ بسیجیان شهرستان رامسر برگزار شد

خبرگزاری فارس: آمریکایی‌ها از قدرت بسیج می‌ترسند/ 9 دی در تاریخ ایران ثبت شد
همایش بزرگ بسیجیان شهرستان رامسر برگزار شد
نسخه چاپیارسال به دوستان
رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی:
آمریکایی‌ها از قدرت بسیج می‌ترسند/ 9 دی در تاریخ ایران ثبت شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی گفت: آمریکایی‌ها از قدرت بسیج می‌ترسند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، همایش بزرگ بسیجیان شهرستان رامسر ظهر امروز با حضور علی‌محمد نایینی رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی و مسئولان ارشد شهرستان و حضور هزاران بسیجی در شهرستان رامسر برگزار شد.


در ادامه مراسم علی‌محمد نایینی فرمانده دانشکده اجتماعی دانشگاه‌ امام حسین (ع)، رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی طی سخنانی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی جاودانه شد و عشق به امام حسین (ع)  عامل سرافرازی ما در هشت سال دفاع مقدس بود و عاشورای حسینی عاملی تاثیرگذار در خلق حماسه‌ای بزرگ چون نهم دی 88 بود که در تاریخ ایران ثبت شد، زیرا هیچ حادثه‌ای در فتنه 88 مانند فضاحتی که فتنه‌گران در عاشورای حسینی به‌بار آوردند نتوانست انگیزه مردم را برانگیزاند و آنها را چون موجی خروشان به خیابان‌ها بیاورد که آنچنان حماسه‌ای را رقم بزنند.


وی تصریح کرد: آمیخته شدن جریان فتنه با عاشورای حسینی در واقع جریان فتنه را رسوا کرد و ضربه نهایی را به این جریان منفور وارد کرد.


نایینی اضافه کرد: امروز پنجم آذر سالروز صدور فرمان الهی امام راحل در تشکیل بسیج است و این مهم نشان از درک درست حضرت امام (ره) از تحولات آینده انقلاب اسلامی بود و امام با یک دور اندیشی هوشمندانه و بینش الهی انقلاب ر بیمه کرد و اکنون بسیج سرمایه اصلی انقلاب اسلامی بوده و فرمول دفاع همه‌جانبه از انقلاب‌مان به شمار می‌رود تا جایی که آمریکا از بسیج ایران می‌ترسد.


رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی در ادامه بیان داشت: قدرت‌های پوشالی غرب توان رویارویی با بسیج و قدرت واقعی آنان را ندارد و همواره بسیج نشان داده است که حتی در پیچیده‌ترین فتنه‌های سیاسی هم می‌تواند با استفاده از آگاهی و هوشمندی که در خود دارد، آنها را خنثی کند که نمونه بارز آن را در فتنه 88 دیدیم و باید بگوییم که بسیج توانمندترین بازوی رهبری است.


فرمانده دانشکده اجتماعی دانشگاه‌ امام حسین (ع) در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن صفات مثبت بسیج کشور به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان و آمریکایی‌ها در طول دفاع مقدس از تمام شیوه‌ها و توطئه‌ها برای براندازی انقلاب استفاده کردند، اما نتوانستند حضور بسیج را حدس بزنند و قدرت واقعی ایران را ارزیابی کنند و چون به ‌خوبی این نکته را دریافتند که دیگر نمی‌توانند مقابله نظامی کنند، بنابراین با طراحی جنگ نرم در دو محیط داخلی و خارجی می‌خواهند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.


فرمانده دانشکده اجتماعی دانشگاه‌ امام حسین (ع) تصریح کرد: دشمن در محیط داخلی با تضعیف ارزش‌های ایران اسلامی و تقویت عقاید و  افکار خود در کشور می‌خواهند بیم مردم و نظام چالش ایجاد کنند آنان جایگاه‌های بالای بسیج‌کننده نظام را هدف خود قرار داده‌اند تا نظام را در مقابل مردم ایران بی‌اعتبار جلوه دهند و در محیط خارجی هم با استفاده از فشارهای سیاسی، جنگ روانی و تحریم‌های سیاسی و... می‌خواهند ایران را در منطقه تضعیف کنند چون با بیداری اسلامی و صدور انقلاب ما به کشورهای دیگر در یافتند که ایران یک کشور تاثیر گذار و یک قدرت در منطقه محسوب می‌شود.


نایینی در ادامه با بیان اینکه دشمن برنامه‌های زیادی را برای کاهش قدرت ایران طرحی کرده، افزود: مردم ایران باید با حرکت کردن در مسیر ولایت فقیه و استفاده از بصیرت و آگاهی هوشیارانه در مقابل این دسایس دشمنان بایستند.


وی در پایان سخنان خود به اهمیت این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده ما از انتخابات گذشته تاکنون تلاش کردند که آن را با چالش جدی مواجه کنند و در این راه از تمام امکانات و ظرفیت‌های خود بهره می‌گیرند و و این انتخابات نیز به همین دلیل بسیار حساس بوده، زیرا با بیداری اسلامی همراه شده و مردم ایران باید با برگزار کردن یک انتخابات پرشور و سالم باید اقتدار و کار آمدی نظام را به نمایش بگذارند.


در ادامه فرمانده سپاه ناحیه رامسر نیز در این همایش باشکوه که نشان‌دهنده قدرت بسیج ایران است، طی سخنان کوتاهی با خیر مقدم و قدردانی از حضور همه بسیجیان گفت: امروز سالروز تشکیل بسیج به دست امام راحل است و روز تجدید میثاق با شهدا و مقام معظم رهبری است.


صادق حمیدی متذکر شد: خداوند را شاکریم که پس از 32 سال از گذشت عمر پربرکت بسیج، همچنان این نهاد ارزشمند با قدرت در مقابل دشمن ایستاده‌اند.


وی با اشاره به داستان حضرت نوح (ع) اذعان داشت: امام راحل ما نیز چون نوح پیامبر با بنا نهادن بسیج انقلاب ما را نجات داد و امروز بسیجیان با افتخار و همت و غیرت اسلام و انقلاب را حفظ خواهند کرد و آن را به دست امام زمان (عج) خواهند سپرد.


انتهای پیام/ن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد